Avatar billede slepee Nybegynder
15. december 2000 - 11:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Delphi\'s IDE! Menuikoner er totalt ædelagte!

Jeg har et problem med Delphi\'s IDE... som det fremgår af overskriften.
Alle ikonerne i menu bjælken er forkerte og overskriver hinanden.
Jeg har prøvet at afinstallere alle komponenterne, og installeret dem igen, og det virker også fint, men næste gang jeg starter på et projekt gør den det igen!
Hvad kan jeg gøre for at rette dette problem? Findes der en patch eller noget?
Jeg bruger Windows NT 4.0 m. Service Pack 6!
Avatar billede borrisholt Novice
15. december 2000 - 11:41 #1
Re instaler din Delphi!
Avatar billede slepee Nybegynder
15. december 2000 - 11:44 #2
Har prøvet!
Avatar billede borrisholt Novice
15. december 2000 - 11:44 #3
reinstaler din dunk !
Avatar billede slepee Nybegynder
15. december 2000 - 11:47 #4
Min hvad?
Avatar billede slepee Nybegynder
15. december 2000 - 11:47 #5
Jeg har altså prøvet at installere på 4 forskellige NT PC\'ere! Det er samme fejl!
Avatar billede borrisholt Novice
15. december 2000 - 11:51 #6
Hvis din dunk er stor nok så skift til w2k. Inrømmer jeg ved ikke hvad der er galt har aldrig hørt om det før ....

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
15. december 2000 - 11:51 #7
prøv etv. at poste det i en af borlands nyheds grupper ...

Jens b
Avatar billede slepee Nybegynder
15. december 2000 - 11:55 #8
borrisholt>> Hvad fanden er en dunk? :-/

Jeg prøver hos Borland!
Avatar billede borrisholt Novice
15. december 2000 - 11:58 #9
Du har hørt om en Computer ikke ? Det af er dunken det hvide kolods som du stopper alle dine sparepenge i .... Nogle ville kalde det for et tower ....

Jens B
Avatar billede sjensen Nybegynder
15. december 2000 - 12:13 #10
Start Delphi og start et nyt projekt.

Gå ind i Projekt options og tilret hvad du vil, evt. geninstaller alle komponenter, og husk at sætte hak i \"default\" boksen. Det bør løse problemet med nye projekter.

Desuden kan du med fordel gennemse indstillingerne for Editor under Toole, Environment Options. Her kan du bla. ændre den font der benyttes og nogle af farvekoderne. Check om det afhjælper noget.
Avatar billede slepee Nybegynder
15. december 2000 - 13:36 #11
Tak! Det virker sq!