Avatar billede virtus Nybegynder
11. august 2003 - 15:06 Der er 3 kommentarer

Outlook Kontaktpersoner Synkronisering

Jeg har min maskine med Outlook 2002 hvor jeg har mine egne kontaktpersoner, samt vi har en fælles "Kontaktpersoner" mappe under "Offentlige Mapper" > "Offentlige Mapper" > "Kontaktpersoner".

Det jeg gerne vil er at, synkronisere "Kontaktpersoner" under "Alle Offentlige Mapper" med det under min outlook.

Så det jeg har under "fælles kontaktpersoner" ligger under i mit private "kontaktpersoner" og omvendt..

Giver det mening ??

Hvordan er det muligt ??
Gerne en Guide som forklarer det Step by Step, "har siddet med Mr. Clips et par timer nu"

Virtus.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2003 - 15:20 #1
Det giver god mening, men desværre er der ingen mulighed for at synkronisere på anden måde, end af du eksporterer og importerer til og fra mapperne.

For at gøre livet lidt nemmere, kan du lægge en genvej til dine kontaktpersoner fra den offentlige mappe i dit Outlookpanel, samme med dine egne kontaktpersoner.
Avatar billede kedde65 Praktikant
11. august 2003 - 18:36 #2
Du kan jo lave en maro der udfører det som hov-sa giver som løsning, men hvis det skal være en ægte synchroniseering, så er det nok et lidt hård opgave. Men blot at erstatte alt i dine kontakts med alt i public folders det er til at løse.

VH CK
Avatar billede virtus Nybegynder
12. august 2003 - 08:43 #3
Glemte at skrive at vi har en Exchange 2000 serber på netværket.

hov-sa > tjaaa, men problemet er nu mere at uanset hvad jeg trykker på og gør, så opretter den nye kontakter i mit private "kontaktpersoner"..

Det ville jeg godt væk fra, man kan åbenbart ikke slette det.. heh

Exchange serberen har jeg også rodet lidt med, men jeg syntes ikke liiiiige at jeg kan få den til at gøre noget nemmere for mig..