Avatar billede asus_rulez Nybegynder
15. december 2000 - 09:48 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Bedste brænder program

Med min CD-rom brænder fulgte programet Adaptec Easy CD- creator. Jeg er desværre ikke helt tilfreds med dette program, da jeg ikke finder det stabilt. Er der nogle der kan anbefale et stabilt alternativ f.eks nero burning
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. december 2000 - 09:51 #1
Jeg er meget tilfreds med nero http://www.ahead.de/en/
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. december 2000 - 09:53 #2
Det er nemt at gå til, men igen er det jo en smags sag.
Hvilken brænder har du?
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. december 2000 - 09:56 #3
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. december 2000 - 10:02 #4
Nero er godt. Meget stabilt.
Avatar billede asus_rulez Nybegynder
15. december 2000 - 10:04 #5
Jeg har en ældre parralelports HP, tror den heder 7100. Jeg oplever at hvis jeg f.eks skal lave en musik CD ud fra MP3-filer, så laver jeg først en test brænding hvor alt går godt. Under den rigtige brænding går det så galt alligevel. Jeg har en mistanke om at det er fordi der er for lidt ledig diskplads på min HD, MP3 er jo pakket.
Jeg bruger ogdå CDRWIN, men det kan ikke brænde på fil basis
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. december 2000 - 10:14 #6
Jeg har hørt lidt om at hvis man har to brænde-programmer installeret samtidig kan der opstå porblemmer.
Avatar billede snowball Novice
15. december 2000 - 10:15 #7
Jeg har med stor fornøjelse brugt Cequadrats WinOnCD som fulgte med min Plextor brænder, men den kan desværre vist ikke hentes på lovlig vis nogen steder ! Personligt synes jeg den er bedere end både Easy CD Creator og Nero da jeg synes den er mere stabil :)

Snowball
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. december 2000 - 10:17 #8
Hvilken hastighed brænder du med?
Avatar billede asus_rulez Nybegynder
15. december 2000 - 10:22 #9
Jeg brænder altid kun ved 2X, da jeg har 2 PC\'ere, og god tid til at brænde :-).
Alligevel bliver jeg irriteret når man har ventet så lang tid på at få testet en brænding går godt og den så alligevel svigter :-)
Avatar billede morten_b Nybegynder
15. december 2000 - 10:36 #10
Tror du ikke det er din brænder der er ustabil og ikke brænderprogrammet? Jeg har både CDRWIN, WinOnCD og Easy CD-Creator på min computer og jeg har ikke problemer med nogen af dem. Jeg bruger selv Easy CD-Creator da det er det nemmeste at bruge. Jeg har aldrig lavet en test-brænding, er det ikke bare spild af tid? Det skal lige siges at jeg ALDRIG har haft en fejlbrændning!
Avatar billede asus_rulez Nybegynder
15. december 2000 - 10:43 #11
Det er bestemt en mulighed at det er min brænder der er ustabil, eller bare ikke så god fordi den kører på den langsomme parallelport. Men da jeg aldrig har lavet en fejlbrænding med CDRWIN, tror jeg måske nærmere at det er programmet der ikke kan håndtere den slags langsomme brændere.

Jo, testbrænding er spild af tid, specielt i mit tilfælde, hvor den rigtige brænding svigter efterfølgende *lol*.
Avatar billede asus_rulez Nybegynder
15. december 2000 - 11:00 #12
I think I\'ll give NERO a shoot :-)

Men hov hvad er det ???????????

Jeg ville have fordelt pointene ligeligt iblandt jer, men kan kun give point til jimsim og morten_b

HJÆLP !!!!!!!!!!!!!
Avatar billede snowball Novice
15. december 2000 - 11:03 #13
Det er fordi det kun er dem der har svaret; vi andre har blot kommenteret !

Snowball
Avatar billede asus_rulez Nybegynder
15. december 2000 - 11:07 #14
Arrrrgh, jeg er da for dum. Godt det snart er weekend

Tak for hjælpen og god weekend
Avatar billede snowball Novice
15. december 2000 - 11:10 #15
hehe....lige over ;)

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2000 - 11:42 #16
Det er også et spørgsmål om brænderen ikke kun programmet, samt den PC\'er , som det er installeret på.
Avatar billede dengalespuler Nybegynder
17. december 2000 - 12:18 #17
Jeg har altid brugt Adaptec Easy CD creator,  prøvet at skifte, til nero og ca 4 andre. Efter min mening er det KUN Adaptec Easy CD creator, der virker, det er selvfølgelig min mening. Men du kunne da prøve at download nogen af deres updates osv. det ville nok får programmet til at kører bedre. Desuden har den nye version af Adaptec Easy CD creator også nogen fede funktioner som f.eks at brænde at brænde mp3z til cd som wave uden at du skal have fat i  2-3 programmer. Den kan også lave mp3z osv :) Cya
Avatar billede asus_rulez Nybegynder
19. december 2000 - 09:27 #18
Nu har jeg prøvet Nero 5.0. Desværre fejlede dette program også :-(
Det kunne tyde på mit problem ligger et andet sted.