Avatar billede h-w.dk Nybegynder
10. august 2003 - 17:12 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Mx500 og CS

Jeg har en logitech mx500 og en Func Surface, og det fungerer rigtigt dejligt, på nær et sted. I CS når jeg zoomer helt ind med awp, så reagerer musen ikke på de små bevægelse jeg laver....altså den er ikke følsom nok når man zoomer helt ind...Hvordan kan det være??
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2003 - 20:36 #1
du går bare ind i advanced controls og sæt mose sensivity LIDT højre så skulle det virke,hvis ikke så prøv med LIDt mere indtil det lykkes, hvis det ikke gør så skriv igen ;)

PS: hvilke servere spiller du på? he he
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2003 - 21:04 #2
Hvad er Func surface???
Avatar billede st3fan Praktikant
10. august 2003 - 22:26 #3
Prøv at tage mouse acceleration af inde i muse-indstillinger
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. august 2003 - 10:23 #4
Avatar billede andersenph Nybegynder
11. august 2003 - 10:23 #5
Avatar billede h-w.dk Nybegynder
11. august 2003 - 18:41 #6
andersenph-> Hvad vil du med den test?? Jeg ved godt at det er en god måtte...???
Avatar billede andersenph Nybegynder
12. august 2003 - 07:44 #7
Det var såmænd bare en oplysning til vores allesammens gode ven stigers, der spørger
Har du prøvet det dk-raven siger du skal?
Fordi det er nemlig det der skal til :))
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2003 - 12:44 #8
andersenph>tak ;)
Avatar billede andersenph Nybegynder
12. august 2003 - 12:50 #9
Så lidt  så lidt :))
Avatar billede iq0 Nybegynder
12. august 2003 - 12:50 #10
well det fine ved cs er at det hakker når man kører skråt med musen... når der er zoomet helt ind... det gør det ved AWP hos mig... (har MX500 og steelpad s4)
det underlige er så at den ikke gør det med scout :/ det fatter jeg hat af... nå men skidt... klarer mig :) bare en oplysning :P