Avatar billede msj Nybegynder
14. december 2000 - 20:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook-opdateringsfejl i Outlook 2000 ved afsendelse

Jeg får en fejlmeddelelse, som *oftest* (ikke altid...) kommer, når jeg vælger send for en mail, hvor emailadressen er hentet fra Kontaktpersoner (direkte eller ved autocomplete):
\"Databasen kan ikke åbnes med de angivne oplysninger. Kontroller, at dit brugernavn og din adgangskode er korrekt. [OK]\"
- og så kan jeg i øvrigt godt opgive at trykke OK, for det kommer jeg ingen vegne med -> CTRL-ALT-DELETE!!!

Nogen der er stødt på dette, og ved hvad det skyldes? Eller bare har en ide om, hvad det er for en database, den ikke kan åbne?
Avatar billede dana Nybegynder
29. januar 2001 - 22:01 #1
Er opsætning med brugernavn og password sat rigtig op?

:)
Avatar billede quak Nybegynder
14. december 2001 - 21:59 #2
hvorfor en sever bruger du?
Avatar billede msj Nybegynder
04. juli 2004 - 20:07 #3
Ingen rigtige
Avatar billede dana Nybegynder
04. juli 2004 - 20:22 #4
msj> Når vi nu prøver at hjælpe dig og stiller spørgsmål, så kunne du da i det mindste svare og vise bare lidt interesse her. Ellers er det lidt svært at hjælpe dig. "Ingen rigtige" er spild af vores tid! Du har heller ikke ligefrem skyndt dig med at få lukket spørgsmålet.

Dana