Avatar billede postmosen Nybegynder
14. december 2000 - 19:40 Der er 3 kommentarer

Exchange 5.5 og Webaccess

En fælles kalender under offentlige mapper!
Hvorfor kan jeg kun se mine egne aftaler?
På Pc-outlook klienten kan jeg se de andres aftaler
Avatar billede karstenh Nybegynder
23. december 2000 - 03:28 #1
Den er nem :)
Outlook Web Access er en, med vilje, skrabet udgave, beregnet til at folk kan få fjernadgang til deres post, når de ikke er i virksomheden.
Den kan ikke alt hvad en normal Outlook kan, for Microsoft vil så gerne have at du kører den fulde udgave :)
Avatar billede postmosen Nybegynder
24. december 2000 - 16:03 #2
Dem er nemlig ikke nem:)
Jeg kan jo godt selv se, at det ikke er en fælles kalender.
Jeg spørger om hvordan man kommer til at se den!!!!! Er der nogen der evt. har udviklet???
Avatar billede karstenh Nybegynder
04. januar 2001 - 00:17 #3
Ms har ikke lavet det, og laver det næppe heller før helvede fryser til.
Jeg har ikke hørt om tillægssoftware til web access?