Avatar billede cooldk Nybegynder
07. august 2003 - 18:06 Der er 21 kommentarer

Hjælp til design

hej jeg mangler hjælp til et design
ok selve avisen handler om en chat der hedder

www.n.dk der findes osse andre aviser derinde fks

www.highrisetimes.dk jeg ville gerne vis du kan lave det så pænt som muligt avisen hedder Kodyl-NewZ
og det handler om en avis Plzz gør den så fed som muligvis
Avatar billede tomb3 Nybegynder
07. august 2003 - 18:15 #1
Du vil have lavet en website for 80 point?
Avatar billede cooldk Nybegynder
07. august 2003 - 18:17 #2
ja :) ved godt det lyder umuligt ( har ikk flere point ) men det går til et godt formål PLZZZZZ
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2003 - 18:20 #3
du skulle nok prøve med penge... hvis du vil have lavet et helt website
Avatar billede cooldk Nybegynder
07. august 2003 - 18:28 #4
det er kun designet ikk kodning eller noget bare et enkelt et
Avatar billede cooldk Nybegynder
07. august 2003 - 18:36 #5
kom nu plz
Avatar billede tomb3 Nybegynder
07. august 2003 - 18:49 #6
1000,- så laver jeg et fedt et i dag!
se evt t3ch.dk
Avatar billede tomb3 Nybegynder
07. august 2003 - 18:50 #7
Brug kontakt formen på siden, hvis det har interesse
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2003 - 18:52 #8
for 1000 kr. kan du købe et billigere på www.questis.dk hvis du selv kan rette det til er det da en billig og nem løsning...
Avatar billede tomb3 Nybegynder
07. august 2003 - 19:11 #9
Ja også have en side, som alle andre også kan købe.. fedt!
Kan da også lave den billigere, men kan man jo altid snakke om :)
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2003 - 19:16 #10
tomb3>> synnes det er rigtig godt gået hvis du kan finde 2 sider med det samme design som ligger til salg via Questis.dk

dette er næsten umuligt, da internettet er blevet så stort, så du vil ikke iagtage dette....
Avatar billede tomb3 Nybegynder
07. august 2003 - 19:48 #11
Sikkert ikke, men muligheden er der...
Jeg ville personligt ikke bruge sådan et site til mit firma.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2003 - 19:52 #12
tomb3>> det kritiserer jeg dig heller ikke for, men din påstand, da du mener alle og enhver har en sådanne, hvad jeg kan sige de ikke har........

nå men slut herfra, dette hjælper jo ikke spørger meget
Avatar billede tomb3 Nybegynder
07. august 2003 - 20:05 #13
Påstod ikke at alle ov enhver mand har sådan en site, sagde blot de har mulighed for det. Men jep, vi mangler stadig lidt response...
Avatar billede donkz Nybegynder
08. august 2003 - 13:22 #14
For lidt HH ting skal jeg nok lave noget
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2003 - 13:25 #15
ref: http://www.eksperten.dk/regler.phtml?Esession=b1a2a49a0c92c6c8cd7fd68ac6dd4ea7

Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.
Avatar billede donkz Nybegynder
08. august 2003 - 13:36 #16
ok
Avatar billede cooldk Nybegynder
08. august 2003 - 14:26 #17
jeg vil stadig ikk give penge :o) kom nu bare en
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2003 - 14:28 #18
det var til donkz.......
Avatar billede tomb3 Nybegynder
08. august 2003 - 15:07 #19
Cooldk> Det er da utrolig naivt, at tro du kan få et website for 80,- eksperten point... Men drøm du bare videre :P
Avatar billede lockmannager Nybegynder
08. august 2003 - 20:11 #20
Hej Cooldk jeg kan godt lave et design, bare send oplysninger til grafik@web-html.dk så laver jeg det snarest!!
Avatar billede cooldk Nybegynder
08. august 2003 - 22:13 #21
ok sender