Avatar billede vinge Nybegynder
07. august 2003 - 17:46 Der er 4 kommentarer

SanDisk-kortlæser

Har købt ovennævnte kortlæser til SmartMedia og CompackFlash - sætter den i USB på min XP-pro og får drev L og K frem (faste drev: C,D,E,F,G og H / I=Cd-rw og J=Cd-drev). Når jeg vil åbne og indlæse billeder fra eks. 124Mb SM-kort kommer denne fejlmeddelelse:
"Denne handling er blevet annulleret p.g.a. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadm.".
Jeg har på et tidspunkt i programmet Tweak-XP Pro inaktiveret drevbogstaverne fra K og opefter, men de er gjort aktive igen.
Kan nogen komme med et bud på hvad det er for en indstilling, der skal ændres.

NB: Kører ZoneAlarm pro og AVG antivirus
JV
Avatar billede janpo Nybegynder
07. august 2003 - 19:51 #1
Hvad siger log-filerne ?
Avatar billede vinge Nybegynder
07. august 2003 - 22:10 #2
Hvad er det nøjagtigt jeg skal kigge efter?
Avatar billede vinge Nybegynder
07. august 2003 - 22:16 #3
Jeg ville egentlig ikke afvise svar blot kommenteret - undskyld
Avatar billede vinge Nybegynder
18. august 2010 - 11:53 #4
Ingen løsning, så dette er hermed lukket