Avatar billede matic Nybegynder
06. august 2003 - 14:26 Der er 2 kommentarer

hvor sælger man

Hej nu vil jeg gerne høre hvor man kan sætte hardware tilsalg hvor også firma kunder ser?

da jeg har et Rackskab helt nyt som jeg skal sælge men er bange for at virksomheder ikke ser på den blå avis og tænkte så hvor man ellers måske kunne sælge det?.
Avatar billede lrd Nybegynder
06. august 2003 - 14:36 #1
Avatar billede henriksr Nybegynder
06. august 2003 - 14:56 #2
Du kan evt. også prøve www.edbpriser.dk under spot marked. (den er der i alle fald mange der ser)