Avatar billede tinen Nybegynder
06. august 2003 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor god er Minolta Pagepro 6L?

Hej :o)
Jeg har mulighed for at købe en brugt Minolta Pagepro 6L ganske billigt, men da jeg ikke har meget forstand på printere vil jeg lige høre om der er nogen derude, som kan fortælle mig om dette er en god laserprinter??

Venlig hilsen
Tine
Avatar billede omnia Nybegynder
06. august 2003 - 12:23 #1
Hej Trine. Jeg har selv en Minolta Page pro 8L DEn har jeg harft i flere år, og jeg er utroligt godt tilfreds med den, så jeg kan varmt anbefale en Minolta laserprinter.

De er jo billige i drift, og skriver pænt og hurtigt.

Inden du køber skal du dog lige tjekke kompabilitet med dit styresystem, samt pris på toner til printeren.

Venlig hilsen
Omnia
Avatar billede omnia Nybegynder
06. august 2003 - 12:25 #2
Hos http://www.computerhuset.dk/tonerminolta.htm

Kan man få toner til Page Pro 6L. 435 til 3000 sider. Det er jo billigt.

Venlig hilsen

Omnia
Avatar billede omnia Nybegynder
06. august 2003 - 12:33 #3
Jeg kan se at du kan få den til at virke både under Windows 2000 og Xp, men du skal bruge denne driver: The PagePro 1100L Windows 2000 GDI. Den virker under 2000 og Xp. Du kan hente den her: http://www.qms.com/support/current_printers/win_xp.html#pw6l
Avatar billede tinen Nybegynder
06. august 2003 - 18:20 #4
Mange tak skal du have omnia :-) Fortsat god sommer.
Avatar billede omnia Nybegynder
07. august 2003 - 16:04 #5
I lige måde.

Mvh

Omnia