Avatar billede fister- Nybegynder
04. august 2003 - 16:38 Der er 12 kommentarer

Undertekster på film

Hvordan får jeg undertekster på min Xvid film (har filmen)?

Har prøvet med guiden fra www.dvdrip.dk men den er skod

Håber nogen kan hjælpe mig...
Avatar billede zombi1 Nybegynder
04. august 2003 - 16:42 #1
du skal bruge en afspiller som kan vise undertekster jeg bruger selv divx subtitle displayer den kan du hente på www.downloads.com
Avatar billede hyperactive Nybegynder
04. august 2003 - 16:43 #2
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
04. august 2003 - 16:44 #3
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=bsplayer&tg=dl-2001 Et godt og nemt program hvis du skal se film med Subs.
Avatar billede dxs Nybegynder
04. august 2003 - 16:44 #4
download undertekster på http://subscene.com og brug dette prog til at vise dem med: http://www.divx-digest.com/software/dsd.html
Avatar billede dxs Nybegynder
04. august 2003 - 16:45 #5
ellers så finder du rigtig mange og gode afspillere her:http://www.divx-digest.com/software/index4.html#subtitles
Avatar billede fister- Nybegynder
04. august 2003 - 16:49 #6
Findes der et program der kan lave dvd-filmen om til Xvid eller Divx med undertekster?
Avatar billede fister- Nybegynder
04. august 2003 - 16:53 #7
Har prøvet Vobsub, der er en fejl når man skal installere det...
Avatar billede dxs Nybegynder
04. august 2003 - 16:59 #8
det kan du med TEMPenc og du kan få instruktion her: http://www.coyote01.freeserve.co.uk/tempenc_encoding.htm
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2003 - 21:54 #9
dxs >> Det er ikke lovligt at linke til undertekster her på Eksperten.

fister- >> Hvordan vil du sætte de undertekster på din film. Har du dem allerede ? Hvilke format er de i ??

Bsplayer er en genial player, som kan vise undertekster.

Men hvis du vil ligge undertekster permanent på din film skal den reencode, med f.eks. VirtualDub eller NanDub.
Men dette kræver samtidig at du installere VobSub, da den indeholder det plugin som skal bruges til VirtualDub for at ligge dine subs på.....
Avatar billede dxs Nybegynder
04. august 2003 - 23:50 #10
-->phatlasse
Sorry, det løb af med mig ;)
Avatar billede fister- Nybegynder
05. august 2003 - 20:58 #11
Det er almindelige DVD-film... Sidder og leger lidt, har en Kiss DP-500. Nogen der ved om den kan tage Xvid ?
Avatar billede fruut Nybegynder
11. august 2006 - 22:04 #12
toodrunkttofuck: Hvorfor må man ikke linke til undertekster?`

Det er ikke ulovligt. Hvis du har nogle DVD fra udlandet som ikke har danske subs kan man hente dem på nettet - det er ikke ulovligt. Specielt ikke hvis de er oversat af andre.

Det er strafbart at hente film på nettet, ja, men ikke undertekster.