Avatar billede nico2814 Nybegynder
03. august 2003 - 20:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

bedste musemåtte (icemat vs steelpad?) og hvorfor??

hey... hvilken musemåtte er bedst til en Logitech Pilot Wheel Mouse Optical Bulk og hvorfor?

//NiCo ;)
Avatar billede popsy Novice
04. august 2003 - 00:31 #1
Går den helt anden vej, håber dog du accepterer det alligevel. Har prøvet både steel og ice, de var begge gode.
Tilsidst faldt jeg over fUNC mat på www.func.net og købte den.
Det er det bedste jeg nogensinde har haft, kører kanon på min ms ie 3.0 mus, og det er jeg sikker på den vil gøre på din mus også. Teflontape anbefales!
Avatar billede geronimo Nybegynder
04. august 2003 - 16:57 #2
Jeg kender flere der har brugt steelpad, og et par stykker der har brugt icemat og/eller kopier... De er ikke pengene værd, func surface siges at være god, men inden du køber en af de her musemåtter bør du overveje om det virkelligt kan betale sig at købe en musemåtte der er dyrere end den mus man bruger!

Jeg bruger personligt A4 papir til min Logitech optiske mus! - Det tager mig godt 3 mdr. at slide ét stykke A4 papir... Gæt hvor længe 500 ark rækker?
Avatar billede jpvj Nybegynder
04. august 2003 - 16:58 #3
Enig - med en optisk mus er en musemåtte spild af penge...

JP
Avatar billede geronimo Nybegynder
04. august 2003 - 16:58 #4
Forresten, func surface skal du passe på med, gummi måtten under måtten blegner i sollys og hvis den ligger bøjet/rullet i nogen dage kan den godt blive så ujævn at den ikke uden videre kan rettes ud igen...
Avatar billede popsy Novice
04. august 2003 - 17:06 #5
Nu er det vel heller ikke meningen man skal bøje/rulle sin måtte? :D
Avatar billede geronimo Nybegynder
04. august 2003 - 18:03 #6
Hvis man tager til LAN kan det jo ske ;)
Avatar billede popsy Novice
04. august 2003 - 18:13 #7
:)
Avatar billede 7degreez Praktikant
04. august 2003 - 18:16 #8
ICEMAT er helt klart den fedeste... Steelpad er helt sikkert den bedste...

Det er mit bud, er dog gået tilbage til ICEMAT ;) (passer godt ind)
Avatar billede geronimo Nybegynder
09. august 2003 - 00:40 #9
Hvis du er på IRC kan du prøve at spørge klan HERMAN som er i #citybilen de er sponsoreret af steelpad, jeg har dog hørt mere skidt om steelpad end om icemat :)
Avatar billede nico2814 Nybegynder
09. august 2003 - 22:55 #10
hva skidt om steelpad f.eks??
Avatar billede nico2814 Nybegynder
09. september 2003 - 21:38 #11
har købt en steelpad 4s!! og fuck hvor den styrer! køre perfekt med min mx300! så steelpad køb den!