Avatar billede juhlemanden Nybegynder
02. august 2003 - 23:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Overvågning af hjemmeside.

Hejsa,
Jeg ville høre om der var nogle som kendte til nogle som tilbyder at holde øje med om ens hjemmeside er oppe.
Jeg gidder ikke bare få kastet en masse link i hovedet, jeg vil gerne høre fra nogle som rent faktisk benytter eller har benyttet det...

De skal helst være danske... ;O)

/juhlemanden
Avatar billede fathat Nybegynder
02. august 2003 - 23:34 #1
well! du kan bruge den tradiotionelle måde med at bruge command!

i command linjen skriver du: ping xx.xxx.xxx.xxx (ip) -a

f.eks: 192.168.0.1 -a <--- Hvis dette var tilfældet!!
Avatar billede fathat Nybegynder
02. august 2003 - 23:35 #2
på den måde kan du se om din hjemmeside kører!
Avatar billede keysersoze Guru
02. august 2003 - 23:46 #3
der findes et par muligheder - men de tjecker forskellige ting så det er også vigtigt at have øje for. Nogle tjecker bare om serveren kører, men det er nogle gange også vigtigt at tjecke om fx asp-maskinen kører.

Jeg har ikke erfaringer med nogle - men jeg er derimod med i et projekt hvor vi er i gang med at skulle lave netop sådan et system. Systemet i sin version 1 har kørt over al forventning i et ½ år på min normale arbejdsplads så nu er det selve udbygningen til udbydelse til andre kunder vi er i gang med - dog kender vi endnu ikke betingelser eller noget endnu. Er du interesseret i at høre mere kan du evt prøve at sende mig en mail om hvad i/du ønsker og hvor meget det drejer som om - så kan jeg hvis det ikke tager for lang tid at lave systemet færdigt prøve at komme med et tilbud.
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
02. august 2003 - 23:47 #4
Det var ikke helt sådan jeg mente, nu sidder jeg jo ikke ved en pc 24/7 ;O)

Så det jeg søger er mere nogle der vil gøre det for mig, og hvad folk har af erfaringer...

/juhlemanden
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
03. august 2003 - 00:02 #5
Takker, men vil gerne stadig høre om der er nogle der har erfaringer med nogle der allerede tilbyder denne form for service...

Det kan være at jeg vender tilbage keysersoze.dk

/juhlemanden
Avatar billede keysersoze Guru
03. august 2003 - 00:40 #6
soze.dk
kim @ soze.dk

... bare så der ikke er nogle misforståelser ;)
Avatar billede fathat Nybegynder
08. august 2003 - 10:52 #7
Så lukker vi eller hvad??
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
08. august 2003 - 13:17 #8
fathat>>Det syntes jeg faktisk ikke....

Det kan da ikke være rigtig at der ikke er nogle der kender noget til nogle som tilbyder det...

/juhlemanden
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
11. august 2003 - 15:27 #9
Hm.. Det var ikke mange erfaringer i havde :O)