Avatar billede krallecs Nybegynder
02. august 2003 - 11:15 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Messenger 0.6

Hej

Jeg mangler et program til messenger så at ens navn er det samme navn som på den sang man hører på winamp. En der kan hjælpe????
Avatar billede krallecs Nybegynder
02. august 2003 - 11:16 #1
6.0
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. august 2003 - 11:34 #2
Kig her og se om der er noget du kan bruge : http://www.mess.be

men ellers www.msgplus.net ved at hente dette til din MSN 6 får du en funktion som hedder 'winamp' hvor du skriver (!WAT) hvor den så skriver hvilken sang du høre i winamp. OG der kan du så ændre den til at den skal sige noget fx. 'Min Winamp spiller : <sangtitle>
og så kan du også ændre commands til at du ikke skal skrive (!WAT) for at den viser det.. Jeg har fx. min til at hede /winamp

HÅber du kunne bruge dette til noget...
Avatar billede werd Nybegynder
02. august 2003 - 11:34 #3
undskyld spam
men hvorfor fa.... vil du have det?
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 12:10 #4
MSG Plus er smaskfyldt med Spyware, det hijacker jeres browser, og gør jeres færden på nettet til et rent helvede.
Vi har brugt mange timer de sidste par uger på at rense folks maskiner, efter de har installeret MsgPlus, så lad være.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 12:16 #5
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. august 2003 - 12:17 #6
Der er ikke nogle fejl med mig ?
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 12:21 #7
Ssundsdal>>Hent lige Hijackthis, scan, save log, og læg den her.
Den log vil jeg gerne se, for så er du den første der ikke har fået snavs indenfor.*S*
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#18
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 12:23 #8
Ssundsdal>>Hvilke programmer bruger du til bekyttelse?
Spywareblaster, Spywareguard osv?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. august 2003 - 12:23 #9
Har ihvertfald intet mærket eller stødt på nogle negative ting :)

- Men kan da prøve at hente det senere på et tidspunkt for nu kalder badet :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. august 2003 - 12:25 #10
Bruger ingen spyware beskyttelses programmer...
Har min norton antivirus .. hehe :D
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 12:29 #11
Så har du en overraskelse til gode.*S*
Krallecs>>Undskyld jeg spammede dit spørgsmål, det var ment som en venlig advarsel mod MsgPlus.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. august 2003 - 12:44 #12
Ville nødig sidde her og skrive frem og tilbage på ting som ikke har noget med sagen at gøre så måske evt. havde MSN fromsej ang den log der :)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 12:48 #13
Ssundsdal>>Gem logfilen, omdøb den til ssundsdal.txt og send den til from09sej@webspeed.dk , så kigger jeg på den, men jeg har ikke tid til at kigge før i morgen.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
02. august 2003 - 12:53 #14
Sendt :)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 13:04 #15
Lynhurtigt kig på logfilen, der er både Lop og Mysearchnow i den, kendt spyware af værste skuffe, du får råd om hvilke linier der skal fjernes i morgen.*S*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. august 2003 - 17:39 #16
Fromsej >> Har lige installeret messenger plus, uden at få snavs indenfor, men man må ikke tage den automatiske installation. Man får valget mellem automatisk og den manuelle, og i den manuelle kan man faktisk slå fra at man ikke vil have sponsor-programmet med (lop). Jeg har checket med spywarefri onlinescanner, spybot og hijackthis og min maskine er clean. Men hvor mange vælger den manuelle installation ??? Så jeg synes din advarsel er helt på sin plads !!
Avatar billede krallecs Nybegynder
02. august 2003 - 17:42 #17
Hvaa det kan jeg ikk bruge til noget for jeg skriver det jo bare så det bliver ikk mit navn
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. august 2003 - 00:37 #18
Nej men det tror jeg så heller ikke du kan .. Ville tro at min mulighed er den tætteste du kommer på det du søger...
Avatar billede krallecs Nybegynder
03. august 2003 - 11:03 #19
hmm