Avatar billede webwally Nybegynder
01. august 2003 - 17:49 Der er 16 kommentarer

Ingen line-in

Hey

Når jeg åbner indstillingerne for mit lyd, så er der ingen Line-in! Jeg har en Line-in indgang i mit lydkort, så hvorfor vil den ikke vise den (så jeg kan aktivere den) i Lydindstillingerne??
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2003 - 17:52 #1
Hvis det er Volume control du mener, så skal du gå op i egenskaber i menuen og vælge line-in.
Avatar billede webwally Nybegynder
01. august 2003 - 17:54 #2
I hvilken menu? Og det er jo det felt hvor man kan sætte kryds i "Vælg" jeg mener
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 17:54 #3
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=webwally&option=24

Kunne du ikke lige få lukket dine gamle spørgsmål???

Du har 1400 point ude hvilket er totalt at tage fis på eksperten og dens brugere! Sker her ikke noget efter den henvendelse ryger der en anmeldese afsted
Avatar billede webwally Nybegynder
01. august 2003 - 17:56 #4
lrd: Okay - beklager - jeg lukker de ulukkede spørgsmål.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 17:57 #5
Herligt med god feedback :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2003 - 18:01 #6
Menuen indstillinger, hvis det da er volume control.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 18:02 #7
Håbede folk ville vente med at hjælpe her indtil opretter viste lidt vilje :-)
Avatar billede webwally Nybegynder
01. august 2003 - 18:02 #8
hejhej: Okay, der har jeg været inde, men når jeg klikker ind under Indspilning i stedet for Afspilning, så viser den ikke Line-in på listen!?
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 18:03 #9
Luk dem nu istedetfor! Tænk på alle dem der i tiderne har forsøgt at hjælpe dig hvor du så efterfølgende har holdt dig væk! Vil man have hjælp herinde må man oz være klar til at lukke sine tråde
Avatar billede webwally Nybegynder
01. august 2003 - 18:05 #10
lrd: Bare rolig, jeg lukker dem selvfølgelig inden jeg logger af.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 18:20 #11
Vender lige tilbage og ser hvad der skete med de spørgsmål :-)

Hygge
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2003 - 18:20 #12
Hmmm... det kan være du har en anden mixerenhed i toppen.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 18:28 #13
Hvorfor hjælper du en bruger der ikke udviser han vil overholde reglerne herinde?? Vent dog til han har lukket dem
Avatar billede webwally Nybegynder
01. august 2003 - 18:37 #14
lrd: Jeg kan ikke lukke allesammen lige nu (der er jo mange), men jeg fortsætter i aften eller i morgen.

Imidlertid kan dette spørgsmål vel fint køre videre, der er vel ingen grund til andet når jeg nu har vist medvilje og proklameret at jeg vil lukke alle spørgsmål og give point til dem som skal have det.

hejhej: En anden mixerenhed? Kan jeg skifte 'tilbage' til den jeg skal bruge? Eller noget? :)
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 12:40 #15
Venter spændt!!
Avatar billede henninga Novice
02. august 2003 - 23:07 #16
Det er da fantastisk som du kan komme med gode råd lrd.
Hvad kan det være du ikke er coadmin ???