Avatar billede jfkj Nybegynder
01. august 2003 - 16:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Accesspoint el. Router?

Hvis jeg skal ha trådløst internet, skal jeg så ha en router eller et accesspoint. Jeg mener at hvis jeg får adsl fra tdc, får jeg en router med som bare skal kobles til et accesspoint.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:35 #1
accesspoint sender informationerne ud i luften...

Du kan få en router, der fungerer som både accesspoint og router
Avatar billede jfkj Nybegynder
01. august 2003 - 16:37 #2
jaja. men får jeg en router med når jeg køber adsl fra tdc
Avatar billede kenp Novice
01. august 2003 - 16:40 #3
Det ved du kun hvis du har bestilt at du skal have en router!
Avatar billede kenp Novice
01. august 2003 - 16:41 #4
hvis du ikke har betstilt en router så vil jeg anbefale at du køber en router som har indbygget Accesspoint som også gonza.dk skriver hvis du har bestilt router fra TDC så kan du nøjes med et Accesspoint
Avatar billede jfkj Nybegynder
01. august 2003 - 16:44 #5
så hvis jeg så lader være med at bestille en router, skal jeg så ha en router eller et accesspoint hvis jeg skal ha 3 computer online samtidig.
Avatar billede jfkj Nybegynder
01. august 2003 - 16:45 #6
jeg annullere lige det sidste svar...
Avatar billede jfkj Nybegynder
01. august 2003 - 16:45 #7
tak for hjælpen
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:53 #8
ja, hvis du vil have 3 PC'ere på internettet på samme tid, så skal du have dig en router (eller 3 ip adresser der vender mod internettet)