Avatar billede dk_flash Nybegynder
29. juli 2003 - 21:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tændt gadelampe, hvordan?

Hej

Hvordan laver jeg lettest en gadelampe som er tændt i max 4.2 ? - helst noget med glow og lens flare effect på.

På forhånd tak
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. juli 2003 - 21:04 #1
Det gør du ved at kigge i max´s hjælpefil, der er et helt kapitel som omhandler lys :)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
29. juli 2003 - 21:07 #2
http://3dmaxer.dk/tutorial.asp?ak=0

kig på denne side - se blandt andet "gammel lampe (animation)"

der er også noget om at lave lys
Avatar billede dk_flash Nybegynder
29. juli 2003 - 21:21 #3
ja, det er sikkert rigtigt :)

Men som ny bruger af 3Dmax - er det ikke altid lige let at forstå tingene - så jeg ledte nok mere efter en der kunne forklare det på dansk.
Avatar billede dk_flash Nybegynder
29. juli 2003 - 21:22 #4
Det lidt forsinkede svar var til michael-k

pistolpalle: det vil jeg lige checke, tak - vender lige tilbage med points tildeling.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
30. juli 2003 - 08:31 #5
takker for point