Avatar billede iziqio Nybegynder
29. juli 2003 - 16:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

billig fly rejse ?

Hvor finder jeg det billigst fly selskab ?

evt en weekend tur ?
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 16:20 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 16:21 #2
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=iziqio&option=24

Er du ikke en guttermand og løbe dine gamle spørgsmål gennem og lukke dem eller give feedback i dem.

Håber på god respons
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 16:38 #3
Gad du kikke på resten??
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
29. juli 2003 - 16:41 #4
Hejsa.

Jeg har flere gange rejst med Soultours, og har kun gode ting at sige om dem.
Bl.a. rejste jeg til Indien for år tilbage, og de hjalp mig utroligt meget.

De specialiserer sig indenfor bestemte lande, men har tidligere hjulpet mig med andre rejsemål.  ;~]

Ikke nødvendigvis det allerbilligste rejseselskab, men tæt på! Og lagt sammen med deres service, er det helt klart at foretrække Soultours!

Deres websites er:
www.soultours.com
og
www.soultours.dk
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
29. juli 2003 - 16:42 #5
Ups! Jeg kan se, at du allerede har accepteret et svar, og altså allerede fundet det du ønsker dig.
Ok, men nu har du ihvertfald et super-godt alternativ!