Avatar billede wuhuwolf Nybegynder
29. juli 2003 - 13:35 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hvordan Gennemfører man Windows

Jeg har nu siddet i flere timer og prøvet at gennemfører Windows98, men det som om at jeg ikke rigtigt kommer videre.

Det længste jeg er kommet er til det sted hvor der "Fatal fejl i sektor 4F123A", og når jeg så trykker "genstart" - så må jeg starte forfra :-(

En af mine venner siger at når man har gennemført det, så kan man have mere en et fem sides dokument i word95 med billeder uden at computeren går ned. Sejt!!

Mit spørgsmål er om der er nogen der har en walkthroue til windows? Eller om nogen bare har nogle triks til at komme fra Standart til Videnskabelig lommeregner?
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 13:45 #1
nej, det kræver tålmodighed og stor viden og ekspertise at gøre det du gerne vil lære for blot 3 point. Det har taget mig flere år at mestre det.
Avatar billede popsy Novice
29. juli 2003 - 13:45 #2
:-)
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 13:46 #3
min anbefaling er altså at starte med windows 3.0 og bevæg dig opad rangstien
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2003 - 13:48 #4
Hmm hvis det nu skulle være helt rigtig så må det da blive Windows v. 1.0 der skal startes med, og så kan man tage det version for version :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 13:50 #5
jeg mener man udemærket kan starte med windows 3.0. Windows 1.0 kan igenting hvorimod 3.0 virkelig rykker.
Avatar billede wuhuwolf Nybegynder
29. juli 2003 - 13:51 #6
til riversen: Det er rart at vide at jeg ikke er den eneste der har "sjov" med det finurlige windows. Med de 3 point, så tænkte jeg at det måtte være et let spørgsmål - med så mange der bruger windows. Jeg er ved at være træt af det og overvejer at prøve krafter med OS2.
Avatar billede wuhuwolf Nybegynder
29. juli 2003 - 13:52 #7
Ja, det må da være en succes med alle de Windows. Hvornår kommer Windows99?
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 13:55 #8
nogen speciel grund til du vælger win98? Det er længe uddateret og bør kun vælges, hvis man har en MEGET sløv pc
Avatar billede wuhuwolf Nybegynder
29. juli 2003 - 14:00 #9
Til [riversen]: Ja, min PC er af lidt ældre dato (jeg tror at jeg så den i filmen WarGame her den anden dag). Men jeg har valgt at beholde den gamle 98 (selv om XP eftersigende skulle køre meget bedre), da et nyt koster mange penge - og så vil jeg hellere have 50 fadøl, 20 turer i det gyldnetårn, et semesters bøger eller hvad en studerende nu kunne bruge de penge til.
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 14:05 #10
har du haft andre os installeret uden problemer? det er jo ikke nødvendigvis relateret til OS
Avatar billede popsy Novice
29. juli 2003 - 14:06 #11
Nøp, fejl40 kan optræde under alle konfigurationer :D
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 14:07 #12
sektor 4f123a lyder skummelt...måske det er der en ufo er landet og derfor problemet opstår
Avatar billede popsy Novice
29. juli 2003 - 14:08 #13
Så må vi heller rinnge til http://www.sonypictures.com/movies/meninblack/
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
29. juli 2003 - 21:49 #14
Jeg har et par tips og triks, til at komme over syvkabalen.
I kender det sikkert alle sammen. Når I endelig når til syvkabalen, kan I ikke komme længere...  Når I står foran syvkabalen, kan I se den farlige guld-los i øverste venstre hjørne. Den skal i fodre med bittene som I fik i forrige level, af nisserne fra Lommeregneren. Da lossen ikke har multitasking, kan den ikke spise og jagte jer samtidigt, så derfor skal I skynde jer forbi den, og op til Ruder Konge, som vil give jer nøglen til døren der fører til næste level!

Det var jo ikke så svært endda...    Men næste level kan jeg ikke klare, men jeg hører gerne nærmere fra jer, der finder løsningen på Kontrolpanelets mysterier....!
Avatar billede wuhuwolf Nybegynder
30. juli 2003 - 00:13 #15
Tak for det thomasrosgaard :-) . Da jeg læste det virkede det hele lige pludselig så logisk.

Kontrolpanelet er da pærenemt. Man skal bare højre musse klikke på [ODBC-datakilder] og vælge [Opret genvej] imens man nynner temaet fra en indisk stumfilmen og tænker beskidte tanker om Joda.

Det fandt jeg ud af ved at prøve mig frem!  ;-)

Er der nogen der hved hvad man skal gøre efter at man har taget en lambada med winerpølsen i WordPad level 5? Det er som om at den har et lille skævt smil, som om den er ude på mere.
Avatar billede st3fan Praktikant
30. juli 2003 - 11:51 #16
Nu er det ved at være lang tid siden jeg kom over Windows 98, jeg er selv gået i gang med Windows 2000 Pro. Men jeg mener at du skal narre wienerpølsen hen til faldlemmen så du kan komme videre til Outlook Express. Her skal du være forsigtig, der kommer nemlig en masse breve du skal undvige med piltasterne.
Avatar billede robotten Praktikant
30. juli 2003 - 12:26 #17
I er nogle vrøvleører....
Avatar billede gylden Nybegynder
30. juli 2003 - 16:41 #18
Nytter ikke noget... det er en forklædt langelænder...

Sektor henvisninger er enten din HD eller en Ødelagt Win98 CD/kopi... De opstår som regel i Cabs bibliotekerne...
Avatar billede wuhuwolf Nybegynder
05. august 2003 - 16:52 #19
Det lader ikke til at der er nogen der ligger inde med en walkthoue til windows. Men tak for alle de gode indlæg (ja - det er mest henvendt til min gynækolog).
Jeg vil arbejde videre med at gennemføre windows og sælge en bog når jeg er færdig - så jeg lukker spørgsmålet.
Avatar billede robotten Praktikant
05. august 2003 - 17:06 #20
Den bog kan du blive millionær på :)
Avatar billede popsy Novice
05. august 2003 - 17:52 #21
:D