Avatar billede aner-intet Nybegynder
28. juli 2003 - 19:35 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Finde en billig rejse

Find en billig rejse til 2 personer i 2 uger - helst tyrkiet og helst marmaris... Jeg vil give ommkring 2500 kr stk.. kan i finde det ? Tror i priserne går ned.. er der risiko for at der ikke er flere tilbage hvis jeg venter.. .
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
28. juli 2003 - 19:53 #1
Hej.

Jeg har flere gange rejst med Soultours, og har kun gode ting at sige om dem.
Bl.a. rejste jeg til Indien for år tilbage, og de hjalp mig utroligt meget.

De specialiserer sig indenfor bestemte lande, men har tidligere hjulpet mig med andre rejsemål.  ;~]

Deres websites er:
www.soultours.com
og
www.soultours.dk
Avatar billede aner-intet Nybegynder
28. juli 2003 - 19:54 #2
glemte vist at sige det skal være charterferie...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 20:20 #3
Her kan du finde tilbud i højre side af skærmen: http://www.rejse-guide.dk/rejsebureauer/

/per
Avatar billede miss-g Seniormester
28. juli 2003 - 20:22 #4
Er det en afbudsrejse? Jeg mener - kan I rejse i næste uge/med kort varsel, for så kan man nok finde det billigt.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 20:22 #5
Avatar billede miss-g Seniormester
28. juli 2003 - 20:23 #6
Hvor ligger marmaris? *G*
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 20:24 #7
Højre side på dette website indeholder link til tilbud og afbudsrejser: http://www.rejse-guide.dk/

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 20:24 #8
Avatar billede miss-g Seniormester
28. juli 2003 - 20:25 #9
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 20:26 #10
miss-g>I Tyrkiet *S*

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 20:33 #11
Marmaris i 2 uger for 1998 kr. afgang den 29/7: http://www.tjaereborg.dk/travels/lastmin/list/default.asp

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 20:38 #12
Her kan du søge efter rejser til tyrkiet, og der er mange billige rejser til marmaris: http://www.travelmarket.dk/cfml/charterOffer.cfm

/per
Avatar billede aner-intet Nybegynder
28. juli 2003 - 21:20 #13
miss-g... "Er det en afbudsrejse? Jeg mener - kan I rejse i næste uge/med kort varsel, for så kan man nok finde det billigt."

ja det kan vi godt, hvor kan du finde billigt ?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
28. juli 2003 - 21:22 #14
hoejrup.. som sagt må det godt være omkring d. 6 og opefter
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 21:30 #15
Dem er der også mange af på http://www.travelmarket.dk/cfml/charterOffer.cfm

Rejsemål: Tyrkiet
Vælg lufthavn: Kastrup

Indtast afrejsedato mv.

Tryk til sidst på Start søgning knappen.

/per
Avatar billede aner-intet Nybegynder
28. juli 2003 - 21:30 #16
det skal være billund : ) er ved at kigge
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 23:12 #17
Kan du ikke finde rejserne?

/per
Avatar billede aner-intet Nybegynder
29. juli 2003 - 14:25 #18
Nej for det må senest være den 11 august..
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juli 2003 - 14:51 #19
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juli 2003 - 14:52 #20
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juli 2003 - 14:54 #21
Afbudsrejse 5. august fra Billund: http://www.tjaereborg.dk/travels/lastmin/list/default.asp

/per
Avatar billede teisnerama Nybegynder
30. juli 2003 - 18:57 #22
Hej... Har selv lige været afsted på tur til Kreta med nogle venner. Vi søgte med lys og lygte efter en billig rejse på nettet, men kunne ikke rigtig finde noget tilfredsstillende... Vi valgte derfor at ringe i stedet for, og der i gennem fandt vi et tilbud vi bare måtte tage imod.
Prøv at ringe til alle de store, Spies, Tjæreborg (MyTravel), StarTours osv.