Avatar billede badmanden Nybegynder
28. juli 2003 - 15:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mikrofon+højtalere

Tænkte lige om der var nogle der kunne hjælpe.
Jeg har forbundet min cpu med mit anlæg så jeg kan høre musik over dette. I dag har jeg så købt et headset til at tale over messenger med. Mit problem er nu at jeg samtidig med købet af headsettet købte  et dobbelt stik, så jeg blev fri for at skifte hver gang jeg skulle bruge det ene eller andet. Men nu hvor headsettet virker, kan jeg ikke få lyd ud af højtalerne.
Kan det lade sig gøre at få begge dele til at virke????
Avatar billede -thomas- Nybegynder
28. juli 2003 - 15:38 #1
Sidder de i samme stik i computeren eller i audio-out og headphones?
Avatar billede badmanden Nybegynder
28. juli 2003 - 15:40 #2
der er 2 stik til headsettet. så 1 stik sidder sammen med det samme som det der går over i anlægget. Og det sidste sidder alene.
Avatar billede -thomas- Nybegynder
28. juli 2003 - 15:48 #3
Dvs. der går to mini-jack-stik fra din audio-out udgang til hhv. anlæg og headset? Hvis der er ikke er nogen kontakt til at skifte mellem stikkene burde de jo begge være forbundet med computeren.
Avatar billede badmanden Nybegynder
28. juli 2003 - 15:50 #4
ja det vil jeg jo også mene, men så forstår jeg bare ikke, hvorfor højtalerne automatisk bliver slået fra
Avatar billede venja Nybegynder
30. juli 2003 - 14:18 #5
hvis headsettet er mono, og forbindelsen ud til anlægget er sterero vil den ene kobles fra, nå de går gennem et fordelerstik
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
30. juli 2003 - 14:23 #6
Virker højtalerne når du tager headsættet fra fordelerstikket?
Avatar billede badmanden Nybegynder
04. august 2003 - 09:40 #7
Nej det er kun headsettet der virker nu. I højtalerne kan man høre en svag skratten, hvis jeg skruer helt op. Så spørgsmålet er jo nok om det ikke er ledningen der er gået i stykker.
Avatar billede badmanden Nybegynder
06. august 2003 - 09:52 #8
Har fundet ud af det nu, det er åbenbart stikket i computeren der har en løs forbindelse, men tak for hjælpen.