Avatar billede axeafrika Nybegynder
26. juli 2003 - 15:16 Der er 15 kommentarer

Startsang Texas Chainsaw Massacre (igen)!

Hej!

Jeg har postet det her spørgsmål før, men ønsker at få specificeret det.
Sangen der bliver spillet i starten, af traileren til Texas Ch.... hedder "song to the siren", men hvilken version, er det (præcis)!

http://www.apple.com/trailers/newline/thetexaschainsawmassacre/
Avatar billede miss-g Seniormester
26. juli 2003 - 17:12 #1
Har prøvet - man kan sgu ikke hitte ud af alle de filmversioner....
Avatar billede amplificator Nybegynder
27. juli 2003 - 04:07 #2
This Motal Coil - Song To The Siren
Avatar billede amplificator Nybegynder
27. juli 2003 - 05:33 #3
Rettelse:

This Mortal Coil - Song To The Siren
Avatar billede miss-g Seniormester
27. juli 2003 - 12:48 #4
Ja, så langt kom jeg også, men tror godt at axeafrika ved at det er DET nummer, jeg synes spørgsmålet lyder på at der er lavet flere versioner af nummeret....?
Avatar billede axeafrika Nybegynder
27. juli 2003 - 14:21 #5
Ja præcis, den version jeg søger er ikke "Mortal Coils" version!
Avatar billede miss-g Seniormester
27. juli 2003 - 14:54 #6
Avatar billede m.rasmussen Nybegynder
27. juli 2003 - 17:29 #7
Jeg troede du havde droppet den... Men sådan går det vel hvis man dypper alle sine indreorganer i suppe og får 3 Tibetanere til at slikke dem rene..!

Det er jøderne der betaler storebæltsbroen!

Det manglede sgu da også bare... JYTTE!
Avatar billede axeafrika Nybegynder
27. juli 2003 - 19:21 #8
Tøv ej en kende, er blot interesseret i den vise melodi, fra traileren, intet andet.
Avatar billede m.rasmussen Nybegynder
27. juli 2003 - 19:38 #9
Giv mig alt dit guld!
Avatar billede m.rasmussen Nybegynder
27. juli 2003 - 19:38 #10
Tror du på NISSE?!
Avatar billede amplificator Nybegynder
27. juli 2003 - 20:59 #11
Ahh i hvilket "mix" af nummeret?

Det er i det med Cocteau Twins.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. juli 2003 - 21:01 #12
m.rasmussen, bliv lige voksen, eller find en chat at lege i istedet.
Avatar billede miss-g Seniormester
27. juli 2003 - 22:30 #13
Ok Axeafrika - ved sgutte hvad det er for en melodi/version....overgiver mig *G*
Avatar billede amplificator Nybegynder
27. juli 2003 - 23:06 #14
Det er Cocteau Twins versionen :)
Avatar billede axeafrika Nybegynder
28. juli 2003 - 14:19 #15
Det virker bare som om, der er flere instrumenter på den i traileren! Men det kan også værer det er mig!