Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. juli 2003 - 20:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan enabler jeg cookis i min browser?

Hej Eksperter!
Hvordan enabler jeg cookies i min browser?

//mvh bartzzeh
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2003 - 20:59 #1
funktioner - indstillinger - beskyttelse af personlige oplysninger
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
25. juli 2003 - 21:00 #2
Sådan ændres indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger

Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Flyt skyderen opad, hvis du ønsker et højere beskyttelsesniveau for personlige oplysninger, eller nedad for et lavere beskyttelsesniveau, under fanen Beskyttelse af personlige oplysninger.
Marker dette Hvis du vil angive dette
Bloker alle cookies Cookies fra alle websteder bliver spærret
De cookies, der findes på computeren, kan ikke læses af websteder

Høj Cookies fra alle de websteder, der ikke har en kort beskrivelse af politik (en sammenfattet erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som kan læses af en computer), bliver spærret
Cookies fra alle de websteder, der bruger dine personlige oplysninger uden din udtrykkelige tilladelse, bliver spærret

Mellemhøj Cookies fra de tredjeparts-websteder, der ikke har en kort beskrivelse af politik (en sammenfattet erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som kan læses af en computer), bliver spærret
Cookies fra de tredjeparts-websteder, der bruger dine personlige oplysninger uden din udtrykkelige tilladelse, bliver spærret
Cookies fra de oprindelige websteder, der bruger dine personlige oplysninger uden din underforståede tilladelse, bliver spærret

Mellem Cookies fra de tredjeparts-websteder, der ikke har en kort beskrivelse af politik (en sammenfattet erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som kan læses af en computer), bliver spærret
Cookies fra de tredjeparts-websteder, der bruger dine personlige oplysninger uden din underforståede tilladelse, bliver spærret
Cookies fra de oprindelige websteder, der bruger dine personlige oplysninger uden din underforståede tilladelse, bliver slettet fra din computer, når du lukker Internet Explorer

Lav Cookies fra de tredjeparts-websteder, der ikke har en kort beskrivelse af politik (en sammenfattet erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som kan læses af en computer), bliver spærret
Cookies fra de tredjeparts-websteder, der bruger dine personlige oplysninger uden din underforståede tilladelse, bliver slettet fra din computer, når du lukker Internet Explorer

Accepter alle cookies Alle cookies gemmes på din computer
De cookies, der findes på computeren, kan læses af de websteder, der oprettede dem

Klik på Relaterede emner for at få yderligere oplysninger om cookies eller politikker om beskyttelse af personlige oplysninger.

Bemærk!

Et oprindeligt websted er det websted, du besøger i øjeblikket. Et tredjeparts-websted er et andet websted end det, du besøger i øjeblikket. Tredjeparts-websteder angiver normalt noget af indholdet på det websted, du besøger i øjeblikket. Mange websteder bruger f.eks. reklamer fra tredjeparts-websteder, og de pågældende tredjeparts-websteder kan bruge cookies.
Nogle websteder kræver cookies. Hvis du vælger en indstilling, som ikke tillader, at cookies gemmes på din computer, kan du derfor måske ikke få vist bestemte websteder.
Når du ændrer indstillingerne for beskyttelse af personlige oplysninger, påvirker ændringerne muligvis ikke de cookies, der allerede findes på din computer. Hvis du vil sikre, at alle cookies på din computer overholder dine indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger, skal du slette alle de eksisterende cookies på computeren. Når du vender tilbage til de websteder, der tidligere har gemt cookies på din computer, gemmer de websteder, der opfylder dine indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger, cookies på din computer igen. De websteder, der ikke opfylder dine indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger, får ikke lov til at gemme cookies på din computer, og vil muligvis ikke fungere korrekt. Nogle websteder lagrer dit medlemsnavn og din adgangskode eller andre personlige oplysninger om dig i en cookie. Derfor skal du måske skrive disse oplysninger igen, næste gang du besøger webstedet, hvis du sletter alle cookies.
Dine indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger gælder kun for websteder i Internetzonen. Klik på Relaterede emner for at få yderligere oplysninger om zoner.
Du kan angive brugerdefinerede indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger for alle websteder i Internetzonen eller for enkelte websteder. Klik på Relaterede emner for at få yderligere oplysninger.
Hvis du vil importere en fil, der indeholder brugerdefinerede indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger, skal du klikke på Importer. Hvis du vil importere en fil, skal den være placeret på din computer. Du kan hente filer, der indeholder brugerdefinerede indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger, fra organisationer til beskyttelse af personlige oplysninger og andre websteder på Internettet.
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. juli 2003 - 21:00 #3
oki, den er sat på mellem nu men skal jeg bare sætte den helt ned eller helt op
???
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
25. juli 2003 - 21:03 #4
så tryk advanceret og sæt det du vil ha´!
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2003 - 21:06 #5
bare sæt den i bund så har du enablet alle cookies.
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. juli 2003 - 23:40 #6
Kun point til john_stigers for han svarede først og det virkede...!
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
26. juli 2003 - 01:51 #7
hmmm
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2003 - 12:24 #8
oneskarvonly> sådan går det nar man er får langsom ;)