Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 11:14 Der er 22 kommentarer og
3 løsninger

Hvor finder jeg Subtitles?

Hvilke sider kan jeg hente subtitles til fim?
Avatar billede bpraem Nybegynder
24. juli 2003 - 11:30 #1
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 11:46 #2
ok, hvilken af de mange sider har flest danske subtitles?
Avatar billede delle1982 Nybegynder
24. juli 2003 - 12:02 #3
http://dvd.box.sk/

en rigtig god side! :)
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 12:16 #4
jeg ønsker ikke at bruge et program...men bare en side hvor jeg ka hente filerne ned fra?
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 12:16 #5
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
24. juli 2003 - 12:27 #6
dvd.box.sk er så lavet om til http://216.66.12.98/searchs.php?z3=
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 13:07 #7
det var da en mærkelig adresse...
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 14:06 #8
der står på øverst på den side du liker til (http://216.66.12.98/searchs.php?z3=)
"Extra Titles.com men når jeg skriver www.extratitles.com er det noget helt andet der kommer frem.?
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 15:21 #9
Jeg har nu hentet en fil (SRT-Fil) jeg har lagt den ned i min mappe hvor jeg har min film, har derefter omdøbt den, så den hedder præsist det samme som min film (har jeg hørt man skulle gøre) men det virker ikke!, jeg har også prøvet uden at omdøbe hvad gør jeg?
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 15:37 #10
NOTE:
jeg bruger WinMediaPlayer 9.0 + og bruger et stort codec kaldet ACE Mega CoDecS Pack v4.20
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 15:53 #11
måske skulle jeg prøve at opdatere mit codec først!...hehe
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 16:08 #12
jeg er igang med at hente den nye version af ACE mega....., men jeg ska lige høre engang, jeg har ikke verdens største harddisk, så jeg har de fleste film på CD-r. HVis jeg nu lagde en film + min srt-fil ud på en CD-R (selvfølgelig med samme fil-navn), ville jeg så kunne afspille den MED undertekster?
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 16:27 #13
?
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 16:53 #14
?
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 17:20 #15
hello
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 18:37 #16
Er der virkelig igen der kan svare mig på følgende:

jeg er igang med at hente den nye version af ACE mega....., men jeg ska lige høre engang, jeg har ikke verdens største harddisk, så jeg har de fleste film på CD-r. HVis jeg nu lagde en film + min srt-fil ud på en CD-R (selvfølgelig med samme fil-navn), ville jeg så kunne afspille den MED undertekster?
Avatar billede amplificator Nybegynder
24. juli 2003 - 18:54 #17
Du skal sikkert regne med at producenten af dvd'en har rettighederne til de undertekster som der kommer med dvd film. Så tror ikke det her er helt lovligt.
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 19:16 #18
ja, men det er da privat personer der laver disse subtitles...
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 19:21 #19
Jeg vil gerne omformulere mit spørgsmål:
jeg vil vide om det er muligt at brænde en video fil + en SRT/SUB-fil, ud på en CD-R (selfølgelig med filerne havdende de præsis samme navne) og så åbne ens mediaplayer, og se ens film med undertekster?
Avatar billede delle1982 Nybegynder
24. juli 2003 - 19:43 #20
du kan hente noget der hedder vobsub på den side jeg linkede til...
http://dvd.box.sk/

installer det og dine undertekster skulle virke :)
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 19:53 #21
ok, men svar mig lige på følgende:

jeg vil vide om det er muligt at brænde en video fil + en SRT/SUB-fil, ud på en CD-R (selfølgelig med filerne havdende de præsis samme navne) og så åbne ens mediaplayer, og se ens film med undertekster?
Avatar billede esbenrt Nybegynder
24. juli 2003 - 21:06 #22
ja det er muligt, men jeg ved ikke om windows mediaplayer understøtter undertekstning. jeg brænder selv undertekster ned sammen med filmene. det virker fint med bsplayer, der desuden kan hente underteksterne selvom de ikke hedder det samme som filmen.

endnu et plus ved bsplayer er at den understøtter winlirc fjernbetjeninger, så jeg kan styre den med remoten til mit anlæg.
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 21:10 #23
det lyder bare kanon!....tak alle sammen!
Avatar billede delle1982 Nybegynder
25. juli 2003 - 04:08 #24
hvem får point? :)
Avatar billede znipestar Nybegynder
25. juli 2003 - 13:41 #25
"tak alle sammen" = ALLE (der har lagt et svar)