Avatar billede sibor Nybegynder
23. juli 2003 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

min lyd har fået ekko

Hjælp!
Min lyd er pludselig blevet med ekko i win XP... JEg har et Sound blaster audigy player.. HVad er jeg kommet til at røre ved?

/Sibor
Avatar billede sn2002 Nybegynder
23. juli 2003 - 17:03 #1
du er vel ikke kommet til at sætte delay/ekko på inde i Audio Effects (control panel)?
Avatar billede esbenrt Nybegynder
23. juli 2003 - 18:57 #2
systemlydene i icq giver ekko på mit sblive player kort i xp, men jeg har aldrig fundet ud af hvorfor
Avatar billede sibor Nybegynder
24. juli 2003 - 11:10 #3
Problemet blev løst ved at opdatere drivere... og sn2002.. Nej der var ikke sat delay/ekko på...

Takker for hjælpen
/Sibor
Avatar billede sn2002 Nybegynder
24. juli 2003 - 13:00 #4
takker for point, men vil du ikke have pointene selv, nu hvor du selv har fundet løsningen?
Avatar billede sibor Nybegynder
24. juli 2003 - 13:05 #5
nej tak.. Du kom med et forslag, der kunne have været løsningen.

Så det er blot en påskønnelse af din hjælp

/Sibor
Avatar billede sn2002 Nybegynder
24. juli 2003 - 13:19 #6
jamen, så takker jeg mange gange for pointene - godt at se at der også er din slags på eksperten ;)