Avatar billede anders4u Nybegynder
23. juli 2003 - 14:40 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Plextor brænding af 900mb skiver?

Jeg har en 40/12/40A Plextor brænder. Problemet er, at når jeg vil brænde data eller musik over på en 100min/900mb skive, skriver den at jeg skal indsætte en disk med plads nok...!

Jeg har opdateret til den nyeste firmware, og bruger Nero(Den nyeste version) til at brænde med.

Nogen der har en løsning på det problem...?

På forhånd tak
/Anders :-)
Avatar billede anders4u Nybegynder
23. juli 2003 - 14:42 #1
Jeg har læst på Plextor's hjemmeside, at den kun understøtter op til 99min, men lige lidt hjælper det, den skriver stadig at jeg skal indsætte en disk med mere plads....
Avatar billede jpvj Nybegynder
23. juli 2003 - 14:44 #2
skriv en mail til support@plextor.be - de plejer at svare fornuftigt.
Avatar billede anders4u Nybegynder
23. juli 2003 - 14:47 #3
jpvj, undskyld, men det svar kunne jeg godt selv ha' kommet med ;-)

Jeg er mere ude efter om nogen har oplevet problemet, og e.v.t lå inde med en løsning på det....
Avatar billede serverservice Praktikant
23. juli 2003 - 18:05 #4
Du åbner Nero!
Du går i: file-preferences-red marker : indstiller du til 100min.
Nu har du et max. på 100 min.
Hjalp det?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2003 - 23:29 #5
+ brænde Disc at once, DAO.
Avatar billede anders4u Nybegynder
24. juli 2003 - 02:42 #6
kimz kom lige med et svar.....dig og dannyboyd får pointene, det virkede simpelthen perfekt...
Avatar billede amplificator Nybegynder
24. juli 2003 - 03:02 #7
DAO.. Hvad gør det som den anden mulighed ikke gør?
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2003 - 07:09 #8
:)
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2003 - 20:44 #9
Helt OK - når du får svaret serveret på et sølvfad, så skal de naturligvis have points.
Avatar billede serverservice Praktikant
25. juli 2003 - 20:57 #10
->jpvj Det er vel derfor eksperten.dk er god -ikk?
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2003 - 21:00 #11
dannyboyd-> Jo - jeg bruger den faktisk kun til at "teste mig selv" og hjælpe andre. Selv når jeg ikke kender svaret, bruger jeg ofte min egen erfaring til at hjælpe fold i den rigtige retning...

JP
Avatar billede serverservice Praktikant
25. juli 2003 - 21:09 #12
-jpvj ok samme her...
Avatar billede jonbdk Nybegynder
25. juli 2003 - 21:12 #13
Hej Tænkte at nogen af jer kunne hjælpe på dette spm http://www.eksperten.dk/spm/379929