Avatar billede white_wolf70 Nybegynder
23. juli 2003 - 02:37 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

10mbit levering i KBH

Hey alle.

Nu har jeg surfet nettet og kigget på forskellige sider her på eksperten.dk.
Der står en del steder, at man nemt kan få 10mbit forbindelser i KBH. Mit spørgsmål er så bare, hvem leverer det? Jeg bor inde midt i KBH Ø og ville da mene at jeg var en af dem der så kunne få det. Men hvem leverer det`?

Er det kun til virksomheder, boligforeninger etc.. ?
Bukker og takker for alle de svar der kommer.

På forhånd tak. :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. juli 2003 - 05:26 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. juli 2003 - 05:28 #2
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. juli 2003 - 05:30 #3
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
23. juli 2003 - 07:12 #4
Avatar billede donleavy Nybegynder
23. juli 2003 - 10:35 #5
Lad mig have lov til at ADVARE mod Kabelnettet. Vores andelsboligforening bruger dem, og de leverer langt fra, hvad de lover. Det er en elendig ydelse.
Surf evt. på nettet; der er masser af advarsler mod at bruge dem...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. juli 2003 - 15:44 #6
donleavy>Tak for oplysningen, det var derfor jeg henviste til http://www.internetkvalitetsguide.dk/.
Det kunne være at han fandt det rigtige selskab via linket.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juli 2003 - 12:18 #7
Kunne du bruge vores løsninger?

/per
Avatar billede white_wolf70 Nybegynder
30. juli 2003 - 03:37 #8
Egentlig ikke også både og. Der ser åbenbart bare sådan ud, med de oplysninger i er kommet med og hvad jeg selv har fundet. At det ikke er muligt at få 10mbit som privat bruger her i DK. Medmindre man er med i en boligforeningen og skal dele den, eller er firma. Dog med undtagelse af, hvis man lige bor i bestemte steder i Holbæk.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. juli 2003 - 05:50 #9
Tak for oplysningen!

Jeg kan hellere ikke se hvad du skal bruge en 10 Mbit linie til, med mindre du skal
nedsætte dig som internetudbyder. Jeg deler en 10 Mbit linie med andre, og
oplever tit flaskehalsene på internettet. Så du får ofte ikke valuta for pengene.

/per
Avatar billede white_wolf70 Nybegynder
30. juli 2003 - 07:19 #10
skulle bruge min. 2mbit/2mbit og opefter.. skulle bruge det til cs server bl.a. og der er det vigtigt med lave pings mellem brugerne. Plus man selvfølgelig altid henter fra en eller anden skide svensker med en sådan en mumz linje.
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
30. juli 2003 - 08:19 #11
Jeg håber du er klar over at man som hovedregel skal betale ca. 1500 kr pr. Mbit/s. Det er derfor at de fleste udbydere henvender sig til virksomheder og boligforeninger med de store båndbredder. Som Højrup siger så kan jeg heller ikke se hvad du skal bruge den båndbredde til.
Det må være vigtigere for dig at få en hurtig pingtid til dine game-mates. Det kan du få hvis du ved hvilke net dine venner sidder på og herefter enten vælge samme udbyder eller sikre dig at din kommende udbyder peere direkte med deres udbyder, enten gennem DIX eller et andet sted.
Avatar billede white_wolf70 Nybegynder
03. august 2003 - 10:30 #12
Det er ikke så dyrt igen, kan jeg nu se. Man kan dog ikke få leaset linjer til private endnu. Men ved kabeltv.dk kan du da få den her linje 4096/256 kbit/s 839 kr. pr. md. :)