Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
22. juli 2003 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

USB til gammel computer

Hejsa har fået anskaffet et digitalt camera som kræver en usb port... har fået at vide man kan få udvidelses kort til gamle computere, så man har en usb port.

Hvor kan man købe dem online? og hvad er prisen.

På forhånd mange tak ;)
Avatar billede jpvj Nybegynder
22. juli 2003 - 17:28 #1
Prisen er mellem 200 og 400 kr.

Du kan evt. købe en brugt i nyhedsgruppen dk.marked.privat.edb.intern noget mere fordelagtigt.

Se www.edbpriser.dk for en liste over de billigste online butikker.
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
22. juli 2003 - 17:42 #2
Hvor kan man finde dem på edbpriser - altså hvilken kategori??
Avatar billede wicked Juniormester
22. juli 2003 - 17:44 #3
er det sådan et sdu tænkte på ?
http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=F5U220
Avatar billede rally Nybegynder
22. juli 2003 - 17:44 #4
Hvor gammel er din PC.
Du kan kun bruge et USB-portkort, hvis du :
1) Bruger Windows 98 eller nyere - OG -
2) Din PC skal have (mindst) 1 ledig PCI-slot.

Du kan købe et USB-2.0 kort af mig for 170,- incl. fragt. (nyt)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
22. juli 2003 - 17:51 #5
Fandt selv en online... det skulle bare være en usb 1.0. Sandberg har lavet nogle til PCI med 2 usb porte, så mon ikke det skulle virke :)

Men mange tak for de hurtige svar.