Avatar billede henningsen- Nybegynder
22. juli 2003 - 16:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Går i sort efter Counter-strike

Når jeg spiller Counter-strike og så er færdig med at spille.. så når jeg går ud af cs går min skærm helt i sort!!!!!!!!! og så må jeg slukke og tænde igen, hvad er det galt ??????????????

har windows XP
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 16:49 #1
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. juli 2003 - 16:51 #2
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
22. juli 2003 - 18:15 #3
jeg havde samme problem men jeg har ændret min skærmopsætning fra "opengl" til "Direct3D". Det har hjulpet for mig.... Jeg har ladet mig fortælle at det kan skyldes at man kører i opengl, og lukker spillet ned, kan der ske nogle konflikter med directx. Ved ikke om det er derfor men det har hjulpet på min maskine, så det er da et forsøg værd!!!
Avatar billede henningsen- Nybegynder
22. juli 2003 - 18:25 #4
altså når jeg er færdig med at spille skal jeg ændre til direct3d og så gå ud af spillet ?
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
22. juli 2003 - 18:27 #5
nej bare ændre den så du altid spiller i "opengl" Der er ikke den store kvalitetsforskel
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
22. juli 2003 - 18:29 #6
min kunne også finde på at gå ned ligeså snart jeg trykkede på ESC...
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. juli 2003 - 18:34 #7
jeg har også haft problemer på windows xp .. før i tiden ville den crashe når man gik ud manuelt men ikke når du skrev quit i konsolen

krøv og skrive quit og se om det hjælper ...
ellers update windows til nyeste sp og andre updates på windows update.
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. juli 2003 - 18:34 #8
s/krøv/prøv/
Avatar billede lrd Nybegynder
26. juli 2003 - 08:35 #9
Fik du det til at virke
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 07:50 #10
kom her feedback snart???
Avatar billede henningsen- Nybegynder
05. januar 2004 - 16:49 #11
k