Avatar billede harrybal Nybegynder
21. juli 2003 - 09:42 Der er 4 kommentarer

Udkopiering af data fra underformular til en ouput fil (.txt)?

Jeg skal have data ud fra både formular 1 og underformular 3, er der en måde at få disse data frem, blev anbelfalet at bruge datasheet view, men ved ikke hvordan, da koden fejlmeddele at underformular 3 kan ikke findes...
Avatar billede henrik13 Nybegynder
21. juli 2003 - 09:50 #1
Er det ikke dine tabeller der skal gemmes som txt fil.
Avatar billede harrybal Nybegynder
21. juli 2003 - 10:59 #2
jo, og det har lige lykkedes for mig at finde de rigtige svar ud... :=)
Avatar billede henrik13 Nybegynder
21. juli 2003 - 11:01 #3
Hvad var svarret så.  :o)
Avatar billede harrybal Nybegynder
22. juli 2003 - 12:07 #4
svaret... ja, jeg prøvede at hente værdier ud fra tabellerne. men der er mangler stadigvæk, da det virker ikke i alle tilfælde. måske min while løkke er ikke god nok...