Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
17. juli 2003 - 00:06 Der er 3 kommentarer

Planetside gør at min comp rebooter

hejsa

Har fået et geforce 4 kort, og når nu spillet planetside så rebooter min comp er lidt tid, nogen forslag til hvad der kan være galt?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
17. juli 2003 - 01:13 #1
Hvis det kun er spillet der får maskinen til ar reboote, og ikke andet programmel, er der vel en god chance for at der er kodet galt i spillet. Prøv om du kan finde eventuelle opdateringer hos producenten.
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
17. juli 2003 - 22:44 #2
spillet updater sig selv når man går online med det
Avatar billede hottadpole Nybegynder
17. juli 2003 - 23:17 #3
Scratch one down in flames. :) Ellers er der vist kun det sædvanlige. Husk de nyeste drivere til motherboard, grafikkort etc. Specielt har lydkortdrivere været kendt for at give problemer. Prøv evt. at køre med åbent kabinet for at se om det er et varmeproblem.