Avatar billede sbk200 Nybegynder
16. juli 2003 - 11:53 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Simpel freeware WYSIWYG editor

Hej Eksperter. Jeg sørger en freeware meget basic WYSIWYG editor. Jeg har kun behov for at kunne ændre tekst størrelser og formatering (bold, italic osv.). Endvidere vil jeg gerne kunne lave bullets.

Det skal være et eksikverbar program !! ... Er der nogen der kender en. Jeg kunne i princippet bare anvende word men den genere en MEGA Html kode !! .. Den jeg søger skal - keep it simple!!
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
17. juli 2003 - 07:55 #1
Prøv denne - den kan opfylde dine krav.

http://www.phoenixv.dk/wysiwyg/index.html

:-) k_l
Avatar billede raus22 Nybegynder
10. august 2003 - 17:46 #2
www.webwriter.dk
det er en gratis dansk html editor, og gratis, meget enkelt og passer perfekt til dit behov
Avatar billede sbk200 Nybegynder
11. september 2003 - 15:13 #3
I deles op de sparsomme point !! :O) .. tak for hjælpen
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. september 2003 - 17:29 #4
tak for point :-) k_l