Avatar billede shagwell Nybegynder
14. juli 2003 - 18:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Megaboost fra CC

Fedt cybercity lader sine brugere (mig) have muligheden for at benytte deres Megaboost, jeg bostede så til 8Mbit.

Jeg kunne ikke finde ud af deres upload på deres megaboost stod ingen steder.

Så jeg var glad i 2 min, nu loggede jeg ind i min router tastede sh in wan0 og der stod det 8032 Kbps down og 512 Kbps Up seriøst min linje kan klarer 928 Kbps hvorfor boster de den ikke til 8032 / 768 det fatter jeg ikke :(

Det er for dyrt 85kr gav jeg for det.

Andre der måske har noget at sige ! :)

Kan de ikke levere en 768 / 768 til folk som vil ha det!
Avatar billede riversen Nybegynder
14. juli 2003 - 20:00 #1
det ser ikke ud til de leverer mere end 512 i upstream normalt, men du kan jo ringe til dem. De burde måske få gjort det lidt mere klart på siden, at det måske kun gælder downstream
Avatar billede alleykat Nybegynder
14. juli 2003 - 20:11 #2
Jeg vil bare sige: Enig!

Og så skulle de ta' og ta' sig gevaldigt sammen når de gi'r et 'tilbud' efter boost; de sender et link til et tilbud UDEN pris eller betingelser nævnt - man kan bare trykke 'opgradér'. Men det koster.

Jeg har gjort dem opmærksom på fejlen, men de er åbenbart ligeglade. Jeg tror jeg accepterer næste gang jeg får et sådant tilbud; jeg har givet dem mulighed for at rette fejlen, og når der ikke står at det koster noget, vil jeg selvfølgelig ikke acceptere at betale extra.
Avatar billede alleykat Nybegynder
14. juli 2003 - 20:13 #3
endnu en ting, shagwell: har du fået testet om du rent faktisk har den hastighed? Jeg kunne ikke nå 2mbit uden et dæmpefilter, og en kammerat kunne ikke nå over 1mbit hvor han boede sidst grundet afstanden.
Avatar billede shagwell Nybegynder
14. juli 2003 - 20:16 #4
Lad os lave en indsamling! :)

Hvem vil ha 768 i upload ???

Så sender vi det da til cybercity, bedre bruger undersøgelse for de da ikke og så må de da indse det!!

Når jeg ligger min stemme.

Martin , Kunde DSL2482
Avatar billede shagwell Nybegynder
14. juli 2003 - 20:17 #5
ja jeg hentede med ca. 800Kbit i sec. fra dailyrush.dk :)
Avatar billede alleykat Nybegynder
14. juli 2003 - 20:29 #6
Det ville så være første gang jeg hørte om, at CC tog en kundes henstilling til efterretning. De er en stabil lev. af internet, men deres kundesupport mangler et eller andet - styring, systematik, hjerne - i hvert fald et eller andet. Det er synd, for de kunne være DK's bedste.
Avatar billede shagwell Nybegynder
14. juli 2003 - 20:53 #7
Lad os så få det ud, sig det til alle, du kender som har Cybercity, de skal så sige det vidre og vidre . . . . . . . . . .

Til sidst kontakter jeg cybercity med alle dem som har gidet skrive lidt.

http://www.trebe.dk/afstemning.php?list=40
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. juli 2003 - 01:44 #8
alleykat-> Kan du ikke lige prøve at se dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/376399
Har hjulpet dig engang og kunne huske at du nemt via host kunne ligge en masse adresser ind via klasseficeret zone, så hvis du vil være sød at give opskriften til fromsej eller skrive til os på spywarefri så ville det være rart, evt. i vores forum. Vi har en masse ny adr. til klasseficeret zone men vi ligger dem i øjeblikket ind one by one, og vil gerne kunne ligge det hele ind på en gang.

Undskyld for spam, men det var den eneste måde at finde alleykat´s adr.
Avatar billede alleykat Nybegynder
23. juli 2003 - 05:01 #9
=)

Lukketid?
Avatar billede alleykat Nybegynder
05. august 2003 - 00:57 #10
hmmm mon CC sidder og stemmer imod... den afstemning var desværre ikke den store succes...