Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 14:42 Der er 31 kommentarer og
3 løsninger

Computer fryser tit i spil?

Hejsa,

tror det er den rigtige kategori? men ved ik lige :D

Jeg har en computer (underligt nok) som godt kan li' at fryse inde i spil og jeg ved ikke lige hvad årsagen kan være.. Har så prøvet at lave grafikindstillinger om (less detailed) .. Det har så virket.. Men jeg har et GeForce Ti4200 ... det brude da nok kunne trække det?

Andet hardware :
Athlon XP 1600+ (1400mhz)
512 DDR ram pc2100(mener jeg) fra veritech
en 120 og en 40 gb maxtor harddisk
MSI KT266A Pro-2 bundkort

Håber der er nogen der kan hjælpe :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. juli 2003 - 14:46 #1
har du prøvet den nyeste gfx driver?
www.nvidia.com
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:48 #2
Prøv evt at køre en tur med windows update.. En af mine venner havde samme problem men det løste sig ved at hente alle de nye opdateringer.

Eller gør som metal hansen siger med ny driver til kortet
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:49 #3
Avatar billede ffn Nybegynder
12. juli 2003 - 14:49 #4
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:53 #5
Evt en ny patch til spillet!
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:04 #6
smider et svar hvis det hjalp :-9

Lrd
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 15:14 #7
Well det er i flere spil lrd, ik kun et bestemt så det kan ik være en patch... Jeg har den nyeste driver fra nvidia og windowsupdate er kørt ud.. sådan næsten.. men det burde ik ha det vilde og sige.. men prøver da lige alligevel :)
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:17 #8
well prøv at hente patches i de spil den fryser så!

Søg her på E for der er mange med samme problem

http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=Computer+fryser+tit+i+spil%3F&x=6&y=3
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:19 #9
Prøv evt at checke for spyware.

Gode programmer : adaware og spybot
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juli 2003 - 15:19 #10
Prøv evt. at opdatere VGA slot på motherboardet.

AMD 751 Chipset AGP Driver
Support model  MS-6167, MS-6191 & K7 Pro (MS-6195) motherboard
Description:
AMD 751 chipset AGP driver ver. 4.50 for Win9x & Win2000
Date  1999-11-19

Windows 98: http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/aliagp172.exe
Windows 2000/XP: http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/amd751agp.exe

Fundet på: http://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_list.php?part=1
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juli 2003 - 15:21 #12
Patches kan findes på www.cheatz.de (Du skal selv trykke på knappen "Patches", ellers finder den cheats)
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 15:24 #13
lrd, spyware har jeg intet af :)...
ducks.. ik det chipset jeg har :) .. K7T266 Pro2-U(MS-6593) VIA Apollo.. prøver at henter deres nyeste hyperion 4in1 driver lige..
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:26 #14
Sikker på du ikke har spyware??

Første gange jeg søgte efter det fandt jeg 462 stk.... :-)
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 15:31 #15
lrd jesjes, laver en ugenligt søgen ca. :) så hvis det er.. er det bare lidt cookies :)
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:31 #16
søgte du her på E
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juli 2003 - 15:32 #17
Tror han mener, at han søger efter spyware en gang om ugen.
Avatar billede grunken Nybegynder
12. juli 2003 - 15:33 #18
snurrer blæseren på dit grafikkort, for mig lyder det som et varmeproblem!
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:33 #19
Ja men jeg mente at han evt skulle søge her på E efter folk med samme problem :-)
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 15:35 #20
Det er jeg igang med nu :) ...
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:37 #21
Hmm spillene er vel originale :-)
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 15:38 #22
Well.. de fleste af dem er :)
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:40 #23
Akkkkkk!!!

Så stopper min hjælp her hvis det er til pirat kopier!

Du ved godt at E kan give dine ipnumre videre hvis det er! :-)
Avatar billede grunken Nybegynder
12. juli 2003 - 15:41 #24
okay hyper prøv at læs mit indlæg højere oppe...

hvis det er i samtlige spil, så er det en driver eller hardware problem!

sikker på at blæseren ikke er gået i udú samt at du ikke har overclocket vildt!
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:41 #25
Ulovlige spil er jo nok ikke lige det nemmeste at få til at kører optimalt!

Gør som vi andre og køb dem originalt!
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 15:45 #26
Grunken nogle gange gør den.. men har ik lige lagt mærke til det når jeg spiller :).. har ikke overclocket det i hvertfald :)

lrd, det er helt i orden.. Er bare ærlig :) ... men de fleste af dem er som sagt orginale :) .. jesjes i know..
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 15:47 #27
Burde igrunden smide en anmeldelse min ven :-) da du spørger om hjælp til ulovlige spil! Du burde lukke ned her inden coadmin gør det for dig :(
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 15:51 #28
Ik kun ulovlige spil :P ... men ok gør jeg så.. og læser så videre... tak for hjælpen alligevel :)
Avatar billede grunken Nybegynder
12. juli 2003 - 15:56 #29
>hyperdome, jeg holder stadig på varmeproblemet! :), luk spørgsmålet og så er alle tilfredse ;D
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juli 2003 - 16:05 #30
Lidt skuffende at metal_hansen fik ligeså mange point som (mig og) lrd, da han kun skrev at du skulle hente en driver, men tænk over det næste gang :)
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 16:07 #31
Det må i undskylde :| Skal jeg nok gøre :) Men håber du overlever :P
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 16:07 #32
De point betyder ikke en fis :-)

Elsker hellere en kanon feedback og et afsluttet spørgsmål!
Kunne man købe kolde øl for dem var det en anden snak *LOL*

Lrd
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. juli 2003 - 16:11 #33
ducks  > nu er det vel stadig kvalitet og ikke kvantiteten af et svar, der er afgørende!!
Avatar billede hyperdome Nybegynder
12. juli 2003 - 16:11 #34
Ja det kunne være dejligt med sådan en feature :P