Avatar billede snakeeyes Nybegynder
12. juli 2003 - 11:46 Der er 1 kommentar

Problem med Epox RGA+, LAN og VGA virker ikke med driver

Jeg har problemer når jeg installerer driveren til grafikkortet på bundkortet. Når den bliver genstartet efter installation går skærmen i sort 2 sek. hver gang musen flyttes eller tastaturet bruges. Derudover er der også en del grafiske fejl på skærmen, så som halve vinduer, manglende tekst osv. For at få den til at køre igen fjerner jeg driveren i enhedshåndtering. Det er samme problem med de nyeste drivere fra nettet, som med de medfølgende til bundkortet. Netkortet virker heller ikke så jeg satte et pci netkort i og nu kan jeg komme på nettet gennem det uden problemer. (Har asdl) Har WindowsXP Pro og havde lidt problemer med at få det installeret. Kan det være en harddisk fejl, eller tyder det på en defekt i bundkortet??
Som den kører nu er den ret langsom når man bruger scroll på musen i vinduer; er det fordi den kører uden grafkort?

System:
Epox EP-8RGA+, SocketA, nForce2, VGA
AMD Athlon T.Bred XP 2400+/266, Sokkel A
Seagate Barracuda 7200.7 120GB 7200/8096
2 x Samsung DDR3200 ram, 256 MB
Sony CD/RW 32/10/40
Sony 3.5" floppy
Avatar billede snakeeyes Nybegynder
12. juli 2003 - 12:01 #1
Nogle gange kan den også finde på at fryse skærmen, og så kan man ikke gøre andet end at genstate den... Igen et bundkorts problem, eller??