Avatar billede mlyager Nybegynder
10. juli 2003 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

får mail 2 gange

min kode

<?
  $indhold = "Firma: " . $firma . "\nNavn: " . $navn . "\nTelefonnummer: " . $telefon . "\nBedst kl./mellem: " . $time;

  mail("modtager@modtager.dk", "Henvendelse", $indhold, "From: afsender@afsender.dk");
?>

der sker et eller andet, som gør, at jeg får mailen 2 gange. Den første mail er indeholder ikke data fra formularen, nummer 2 mail er go nok.

nogen bud ??
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
10. juli 2003 - 14:11 #1
det ser fint nok ud... kan vi evt. få lidt mere kode?

Hvordan kalder du "send-funktionen"?
Avatar billede mlyager Nybegynder
10. juli 2003 - 14:12 #2
jeg har ikke mere kode på min exe-side (den der sender).

jeg kalder siden med en alm. submit-button ... ikke noget hanky-panky dér ...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. juli 2003 - 14:18 #3
Jeg har haft akkurat samme problem og der fik jeg afvide af en kammerat at jeg skulle sætte:

<?
if(isset($_POST[besked]))
{

}
?>

Uden om alt indholdet på mailen. Se eksempel: http://www.bokaj.dk/galleri/test.phps

Det er garanteret også hvad du skal gøre
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. juli 2003 - 21:47 #4
Har du fundet ud af det ?
Avatar billede mlyager Nybegynder
28. juli 2003 - 21:51 #5
undskyld ... havde helt glemt dette spg.

Men nej - jeg fandt aldrig fejlen .. det var ikke måden jeg submittede formen eller noget loop-værk .... så jeg lavede det hele på en anden måde.

Men tak for hjælpen anyway ...