Avatar billede mr_ruggerio Nybegynder
09. juli 2003 - 13:20 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

hl.exe eller cstrike.exe??

I hvilke versioner af Counterstrike starter man spillet gennem hl.exe og ikke cstrike.exe?? Og er disse versioner udbredte? (jeg skal bruge informationen i forbindelse med et lille program, som jeg er igang med)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
09. juli 2003 - 13:22 #1
Man bruger hl.exe, når CS er installeret som et mod til halflife.

cstrike.exe bruges når CS er standalone, dvs. købt seperat.

Jeg sku mene at den første model er mest udbredt :)
Avatar billede mr_ruggerio Nybegynder
09. juli 2003 - 13:29 #2
ok.. ved du om kan man bruge hl.exe også selvom cstrike.exe er tilstede? Åltså således, at man er fri for at tage for om det er den ene eller den anden version..
Avatar billede psychoras Novice
09. juli 2003 - 13:30 #3
Man skal have Halflife installeret for at køre cs, men når man bruger filen hl.exe starter den cs op igennem halflife, hvis det hedder cstrike.exe starter man cs op for sig selv, men skal have halflife for at køre cs.. :)
Avatar billede psychoras Novice
09. juli 2003 - 13:31 #4
Det er ligegyldig om du bruger hl.exe eller cstrike.exe, men i hl.exe skal man starte halflife op og derfra åbne cs (dette kan undgås hvis man laver en genvej til hl.exe og efter stien skriver -game cstrike
Avatar billede taskmgr Nybegynder
09. juli 2003 - 13:32 #5
Hvis man køber en box (standalone) version af cstrike, skal man netop ikke bruge halflife for at køre det...
Avatar billede mr_ruggerio Nybegynder
09. juli 2003 - 13:32 #6
mange tak..
Avatar billede taskmgr Nybegynder
09. juli 2003 - 13:33 #7
takker for points
Avatar billede psychoras Novice
09. juli 2003 - 14:16 #8
Tak for point ;)