Avatar billede lrm Nybegynder
09. juli 2003 - 10:57 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Kan jeg selv lave polyphonic ringetoner?

Hej

Kan jeg selv lave polyphonic ringetoner til min mobil? og hvis ja, hvordan?

vh
LrM
Avatar billede exposure Nybegynder
09. juli 2003 - 11:09 #1
Ja, som regel er det bare en midi fil. Så du skal bare have et program der kan skrive noder og gemme som midi.
Der er selvfølgelig nogle begrænsninger afhængig af hvilken mobil det er du har. F. eks. kan en Nokia 3510 kun tage 4 lyde på en gang, hvor imod en Sony Ericsson T310 kan tage 32. Ligeledes er der begrænsning mht. instrument valg og evtuelle effekter.
Avatar billede lrm Nybegynder
09. juli 2003 - 11:20 #2
Jeg har en Nokia 6100. Det er en MP3 med temaet til Hill Strett Blues jeg ønsker at lave om til polyphonic. Vil det sige at det skal laves om til midi og så overføres til telefonen?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2003 - 11:22 #3
Det er ikke bare en midi fil, der findes i tusindvis af midi formater.

Link til software: http://www.mp3-cd-software.com/Coding-Workshop-Ringtone-Converter.html

/per
Avatar billede lrm Nybegynder
09. juli 2003 - 17:06 #4
Workshop kan ikke lave polyphonic medmindre man betaler først - det er ikke fedt. findes der andre programmer?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2003 - 17:53 #5
Gør det noget at programmet koster penge, når flere steder på internettet score
10 kr. pr.  downloaded melodi?

/per
Avatar billede lrm Nybegynder
09. juli 2003 - 17:59 #6
Ja det gør det. Da jeg ikke kender kvaliten af det der kommer ud af programmet. På nettet kan jeg om ikke andet høre en del af den ringetone jeg henter. Men desværre har det ikke været muligt at finde det tema jeg gerne vil have. Derfor denne udvej..:)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2003 - 19:55 #7
Du kan sagtens hente en gratis prøveversion på softwaren: http://www.codingworkshop.com/ringtones/index.htm

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. juli 2003 - 19:56 #8
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juli 2003 - 17:29 #9
Kunne du ikke bruge mit svar?

/per
Avatar billede the_legend Nybegynder
10. juli 2003 - 17:32 #10
gå ind på www.12send.dk og skriv i support at du gerne vil have den ringetone så laver de den gør det med mig HVER gang!
Avatar billede lrm Nybegynder
10. juli 2003 - 17:40 #11
hoejrup: Jeg har ikke prøvet endnu..

the_legend: Det vil jeg prøve :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juli 2003 - 17:48 #12
Ok! Har du prøvet om du kunne finde den melodi du mangler her: http://www.free-polyphonic-ringtones-4u.co.uk/zps/polyphonic.php?cat=waplinks

/per
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
11. juli 2003 - 18:17 #13
-->hoejrup

Det link du postede ovenover (http://www.free-polyphonic-ringtones-4u.co.uk). Hvordan får man ringetonerne, og er de virkelig gratis?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juli 2003 - 18:37 #14
Hvis du tager Team Tune, så¨står linket neden under: http://v22.net/midi/a.wml
Derefter skal du bruge et kabel og noget software, for at overføre melodien til
din telefon.

/per
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
11. juli 2003 - 18:52 #15
Yes, det fandt jeg lige ud af for 5 min siden ;) tak
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. juli 2003 - 14:09 #16
zpeakerz>Velbekomme!

/per
Avatar billede lrm Nybegynder
30. august 2003 - 15:34 #17
tak for hjælpen alle sammen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. august 2003 - 17:24 #18
Velbekomme.

/per