Avatar billede pib Nybegynder
07. juli 2003 - 22:29 Der er 1 løsning

Bilalarm (Lea-825)

Jeg er den lykkelige ejer af en ny brugt bil, men jeg kan ikke helt finde ud af alarmen, det drejer sig om en Lea-825 fra Wintec. Alarmen er monteret i en Audi A4. Når jeg slår alarmen til, og dørene låses, bipper alarmen 4 gange, og efter 2-3 sek, bipper den 1 gang mere. Efter hvad jeg kan finde ud af i manualen, skulle den kun bippe 1 gang, og færdig. Jeg HAR sikret mig at alt er lukket og slukket. Og havde det været en dør, ville fjernbetjeningen jo vise det. Det irritere mig grænseløst, at den ikke virker som den skal, og je er ikke meget for at lade den stå ude, når jeg ikke er 100% sikker på at alarmen virker. Er der nogen der har erfaringer med denne alarm, eller nogen der bare ved hvordan man skal få den til at virke korrekt?

http://www.wintec.com.tw/825flash/825.htm -her kan man finde en demo af alarmen, det er der jeg har taget udsnittet af manualen fra (det står øverst på siden, når man trykker på de forskellige funktioner).

http://www.wintec.com.tw/product/2way/lea-825.htm -her kan man finde information om alarmen, og en demo af den.

Dette er taget fra siden, når man har trykket 'lock/alarm' og ruller ned i den øverste del af siden.

Door Lock/arm

Shut the engine down, close all car doors assuring all hood and trunk are closed and handbrake is pulled up.

Press and release (lukkesymbol) ;siren chirps once with 1 flash , the car door is locked and system enters arm mode.

* The remote unit has the following responses.
If the main system is in audible alert mode, the remote LCD shows up (lukkesymbol) with melody sound.

If the main system is in mute mode, the remote LCD shows up (lukkesymbol) with melody sound.

Note:
Defective zone bypass: In the case that car’s siren chirps 4 times or the remote unit sounds 4 times twice , the main system detects a defective zone like any door not yet closed.[ The LCD will shows the door open mode in such case ]. The system will automatically bypass the defective zone and enter arm mode. After the defective zone is corrected, the system enters full arm mode.

Program the system into 6 or 30 sec arming time mode as required [ RE features programmable guide]

Mange tak på forhånd, og håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh

Ib - der er lidt desperat over at alarmen ikke virker optimalt.
Avatar billede pib Nybegynder
08. juli 2003 - 18:14 #1
lukker da det ikke ser ud til nogen ved noget, desværre