Avatar billede zeberg Nybegynder
07. juli 2003 - 15:59 Der er 13 kommentarer

Headset- og Mikrofon

Hej nej det har jeg prøvet desværre hvad har du eller s at sige???????? Hilsen Dennis
Avatar billede st3fan Praktikant
07. juli 2003 - 16:07 #1
Kan du omformulere det ???
Jeg fatter hat af den der sætning...
Avatar billede zeberg Nybegynder
07. juli 2003 - 16:11 #2
At det der med at gå i Lydinstillinger ´har jeg prøvet så har du ikke noget andet at sige om hvad det kaqn være.........!!!!!!1?????????
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juli 2003 - 16:14 #3
var der noget software med da du købte den..?
Avatar billede cdc Novice
07. juli 2003 - 16:17 #4
Må man lige få en forklaring på dette spm. ?
Avatar billede cdc Novice
07. juli 2003 - 16:18 #5
Hvad har i gang i, er det pointoverførsel det her: http://www.eksperten.dk/spm/373618 Dett er ulovligt, så hold dig til det ene spm, ellers bliver i anmeldt begge to
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juli 2003 - 16:22 #6
tror zeberg er rimelig ny..
men det kunne være du skal læse lidt her zeberg..
http://www.ebruger.dk/faq.asp

men skriv lige hvilket sæt det er..?
Det burde "bare" virke, hvis det ikke gør , skal du nok ned og bytte det.
Avatar billede zeberg Nybegynder
07. juli 2003 - 16:25 #7
Ja det er Et nyt et hvor du for Headset og en Icemat og en Half-Life CD men det hedderPlantronics og det er helt nyt !!!!!!!!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juli 2003 - 16:29 #8
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juli 2003 - 16:48 #9
du skal ned og bytte den.
Men ring først på dette nummer, de vil nok sige det samme.
da de sikkert vil spørge i buttikken om du har ringet call center.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juli 2003 - 16:54 #10
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juli 2003 - 16:56 #11
http://www.plantronics.com/north_america/en_US/support/index.jhtml;jsessionid=LODC5ANEOTRUUCQBGNSSFEYKAEZWMIV0
kilde..

der kan du osse downloade en driver, til xp,,hvis du ikke allerede her den
Avatar billede zeberg Nybegynder
09. juli 2003 - 23:10 #12
Hej den hjemme side i har gavet mig kan i ikke lige forklare hvad jeg skal gå ind i der inde for at finde der hvor jeg skal downloade  den driver Tak.....!!!1
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. oktober 2003 - 23:00 #13
så accepter lige mit svar..fordi så lukker du spørgsmålet..O)