Avatar billede random_act Nybegynder
06. juli 2003 - 01:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mine Ctrl, windows og højre kliks taster virker ikke.

Jeg bruger WinXP. Mit tastatur er et gammmel chicony til PS2. Lige pludselig ud af ingen ting virker de taster ikke mere... Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. juli 2003 - 01:38 #1
Prøv at skifte tastatur, hvis det virker har du fundet fejlen. Hvis du bor i storkøbenhavn og mangler et ps2 tastatur, har jeg nok et par stykker stående i en kasse du kan få
Avatar billede random_act Nybegynder
06. juli 2003 - 01:43 #2
Ok. At få noget søvn. Jeg har et extra keyboard og jeg havde ikke en gang tænkt på at teste med den. Det virker med det andet tastatur.