Avatar billede tams Nybegynder
05. juli 2003 - 20:40 Der er 66 kommentarer

FPS i doom3

Hej.. Jeg vil høre, om nogen kender en console-kommando sa jeg kan se min fps i doom3.
Så vil jeg høre om det kan være rigtigt, at min computer kører det så tungt i 1280x1024 i standart grafik.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan sætte grafikken op og ned. Det er kun en alpha så jeg tror jeg bliver nød til at gøre det med consolen.
Avatar billede tams Nybegynder
05. juli 2003 - 20:41 #1
min spc.
2.8Ghz P4 m. 800Mhz FSB
1024 MB DDR-Ram
Radeon9700(non-pro)
Canterwood-board
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. juli 2003 - 20:45 #2
Hmm lyder ikke særligt lovligt at "Det er kun en alpha"
Luk venligst dette spørgsmål.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
05. juli 2003 - 20:46 #3
Du kan vel kontakte dem der laver Doom3 og hører dem ad?
Avatar billede deadmeat2k Nybegynder
05. juli 2003 - 21:59 #4
ja de er sikkert helt vilde med at forklare man får deres leakede, ufærdige, og r** ulovlige udgave af spillet til at virke...
Avatar billede webdesigner Praktikant
05. juli 2003 - 22:03 #5
Tams.. synes du at det er særlig smart ??
Avatar billede tams Nybegynder
06. juli 2003 - 00:21 #6
Sikke en hjælp man får her. I hved jo selv hvordan man gør, så jeg syntes ærligt talt dig stefan jensen, at du skal undlade at svare når du kun kan give svar som er direkte provokerende. Før du udtaler dig, syntes jeg du skal slette alle dine mp3-filer. Så luk!
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 00:26 #7
Tams>>Eksperten er IKKE et warezforum, der gives ikke hjælp til ulovligheder, så luk venligst spørgsmålet med det samme.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 00:30 #8
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?sort=%40&order=asc&catid=0&q=&navn=tams&option=22
13 åbne ud af 22 spørgsmål, hvad med at få afsluttet nogle af dem?
Avatar billede tams Nybegynder
06. juli 2003 - 00:39 #9
jeg vil gerne bede dig om at blande dig uden om.. Jeg har kigget lidt på de forskellige threads her inde, og kan se at ca. 25% er warez, og at de faktisk er besvaret. Desuden har du selv doom3, og hved hvordan man gør.. Du gør det kun for at spille helt, og styrke din ekstreme domimanansfølelse.
Avatar billede tams Nybegynder
06. juli 2003 - 00:40 #10
Jeg vil ikke lukke et spøgsmål spade!
Avatar billede tams Nybegynder
06. juli 2003 - 00:52 #11
Jeg vidste ikke at den version af doom3 var ulovlig, men det kan jeg forstå på jer. Den lå simpelthen på den brugte pc jeg lige havde købt.
Avatar billede tams Nybegynder
06. juli 2003 - 00:58 #12
Jeg lukker kun mine spørgsmål, hvis jeg selv får mine point tilbage. Ellers nægter jeg.. he he.
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
06. juli 2003 - 03:43 #13
hehe brugte pc jeg lige har købt.. den var sgu ny:)
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 10:10 #14
*SUK*
Så må der jo en anmeldelse til, hvilket hermed er gjort.
Avatar billede dmcn Praktikant
06. juli 2003 - 10:15 #15
tams : Du har 12 timer til at få styr på dine åbne spørgsmål samt lukke dette. Sker det ikke, deaktiveres din bruger uden varsel. Ydermere kan du betragte dette som første og sidste advarsel - det sprog og den opførsel du gør brug af her, gider vi ganske enkelt ikke se på.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede tams Nybegynder
06. juli 2003 - 17:12 #16
Jeg kan sige, hr. at jeg ikke er den eneste. Jeg var bare lidt negativ i går, da jeg var helt sikker på at dette var en officiel demo, men jeg kan nu forstå hvorfår de ikke gider hjælpe. Jeg trorde at mine åbne spg's blev lukket automatisk. Dem vil jeg lukke nu. Jeg siger det kun fordi at du siger det, og ikke fordi at de andre siger det. Jeg kan ikke forstå hvor for du ikke bare lukker mine spørgsmål?? sry admin. Jeg gør det bare let.. Jeg lukker min konto og laver en ny.
Jeg syntes det er ret svinsk at de gangke enkelt ikke siger: Denne version er ulovlig. Det er jo til direkte provokation at han siger: Luk venligst dette spørgsmål. Deaktiver venligst hans konto også (stefan jensen). Men nu vil jeg ligesom han gå ud og finde nogle bruger som stefan jensen og anmelde dem, og vil derefter bruge de ordentlige sider som f.eks itsvar hvor der sider professionelle brugere. Ulempen ved at være bruger her inde, at at den hjælp man får er direkte ringe.
Det er desuden det eneste spøgsmål hvor jeg er lidt skrap i sproget, så accepter det. Hvis du syntes jeg bruger er dårligt sprog så kik dig lidt omkring. Du må jo lukke tonsvis af brugere her inde. Jeg er utrolig mild i sprog og opførsel i forhold til så mange andre. Jeg er skuffet over dette site. Meget skuffet, og det ved jeg, at jeg ikke er den eneste der er.
ALTSÅ. JEG VIDSTE IKKE AT DET VAR ULOVLIGT; OG JEG HAVDE LIGE GIVET DET HALVE AF HELE MIN POINT-SUM TIL DET. SÅ ER DET VEL KLART AT JEG BLIVER NEGATIV.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
06. juli 2003 - 17:15 #17
Hmm Hvorfor er det helt præcist min konto skal deaktiveres? Du må da kunne forstå at jeg/vi ikke gider have Warez fis her?

Desuden, kan du bare lave et svar selv, og så acceptere det... Så beholder du dine points :)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
06. juli 2003 - 17:17 #18
> Men nu vil jeg ligesom han gå ud og finde nogle bruger som stefan jensen og anmelde dem, og vil derefter bruge de ordentlige sider
Det er jo helt til grin... Hvorfor skulle co-admins gøre noget ved anmeldeserne, hvis der ikke er hold i dem? Det eneste der ville ske var at din bruger blev deaktiveret, og du skulle til at finde en ny mail for at kunne bruge Eksperten.dk
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 17:26 #19
Det kunne jo være, at han har ret, og virkeligt ikke vidste at det var ulovligt. Jeg selv ved ikke hvad en alpha egentligt er, så jeg vil også selv tro at den vil være lovlig nok. Ok. Det er ikke smart at han har mange åbne spørgsmål, men dem lukker han nok nu. Desuden vil jeg give ham medhold i at han er meget mild i forhold til så mange andres brugeres sprog.
Næste gang i ser noget warez, så vær venlig at sige det på en mild måde, og ikke ligesom stefan jensen, og han er jo også kun 14 år, så han kender ikke så meget til at være høflig.
Tams > Luk dine spørgsmål. Så bliver alt godt igen. Jeg har fuldt ud medhold med dig :)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
06. juli 2003 - 17:39 #20
"Hmm lyder ikke særligt lovligt at "Det er kun en alpha"
Luk venligst dette spørgsmål."

Var det ikke mildt nok? Eller skulle det have været sådan her?

"*blød guitarspil i baggrunden* Ved du hvad, kære Tams? *Blomster daler ned fra himlen" Jeg vil gerne bede dig om at tænke over *blomster igen* at lukke dette spørgsmål..."

Helt ærligt, kan godt se n0rmality er lidt grov, med det med sprogbrug, men hvorfor jeg skulle have været uhøflig kan jeg godt nok ikke se... Og hvorfor være høflig over for ulovlige ting? Er politiet høflige over for tyven?
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 17:54 #21
n0rmality kommer med en glasklar udtalelse, det er ikke velset herinde at kalde folk negativt ladede øgenavne, hvad de må og gør i skolen og hjemme hos dem selv er jeg helt ligeglad med, herinde bruges det bare ikke.
Desuden skrev både Stefan Jensen og jeg "Vær venlig", og nej vi skal ikke blande os udenom tværtimod har vi pligt til at påtale det, og også at anmelde det, hvilket vi ville undgå ved at få spørgsmålet lukket.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
06. juli 2003 - 18:01 #22
Kommentar: tams
06/07-2003 00:40:41 - Den havde jeg ikke set... Trækker det tilbage med at n0rmality var grov...
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 18:10 #23
Desuden må vi jo så håbe at han smutter over på It-svar, hvis vi er så ringe som han påstår.*G*
Jeg kommer ikke til at savne ham.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 18:11 #24
Kontoen er ikke-aktiv, tak til coadmins.*S*
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
06. juli 2003 - 18:11 #25
Heller ikke mig :)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
06. juli 2003 - 18:11 #26
Nåh, det var fino.. Fedest :)
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 18:33 #27
Ja Tams. Jeg ved da godt at itsvar.dk er bedre, men eksperten.dk kan dog bruges i nødstilfælde, Hvis nu, at de kloge hoveder på IT-Svar ikke kan hjælpe.
Jeg kan godt forstå at han var negativ når han havde ofret 200 points for spøgsmålet.. Stakels tams :(
Det at i siger i ikke kommer til at savne ham, er igen negativt. I har meget at lære endnu, men lade os glemme det. Han er jo væk nu.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 18:39 #28
Det er sådan set det første negative jeg siger, og en dreng der kalder mig spade, sammenholdt med hvad han kalder E!´s brugere generelt, plus han ikke forstår en venlig opfordring, tjae så kan jeg altså ikke se jeg har noget at lære.
Prøv dog at læse hans indlæg igennem, bl.a. beskylder han mig for selv at have Doom3 på min PC, og Stefan Jensen for at have ulovlige MP3 filer, er det så os der har et problem, det tror jeg ikke.
At han ofrer 200 point, er igen fordi han ikke har sat sig ind i tingene.
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 18:51 #29
Jeg har nu set de forskellige indlæg igennem, og kan ikke så noget negativt i dem. Jeg vil aldrig anmelde noget,da jeg ikke vil tages for at være en person med ondt i røven som man siger.
Nu kender jeg en del psykologi, og ved at skældsord og øgenavne, oftest kommer frem ved en person som er stresset og/eller træt. Jeg er stadig sikker på at han ikke vidste at det var ulovligt, og hvis han havde fået en lidt mere mild forklaring på dette havde han også lukket spørgsmålet.
Igen. Dette er den eneste negative threads jeg kan finde fra tams.
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. juli 2003 - 19:07 #30
tams har afmeldt sig selv, det er ikke os der har deaktiveret brugeren.

Men velkommen tilbage tams, dog under nyt navn, du kan jo tage et kig på denne FAQ omkring eksperten, hvor der blandt andet står hvordan man lukker sine spørgsmål og hvordan man opføre sig, her er linket www.ebruger.dk/faq

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 19:09 #31
Tams:
Sikke en hjælp man får her. I hved jo selv hvordan man gør, så jeg syntes ærligt talt dig stefan jensen, at du skal undlade at svare når du kun kan give svar som er direkte provokerende. Før du udtaler dig, syntes jeg du skal slette alle dine mp3-filer. Så luk!

Fromsej:
Tams>>Eksperten er IKKE et warezforum, der gives ikke hjælp til ulovligheder, så luk venligst spørgsmålet med det samme.

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?sort=%40&order=asc&catid=0&q=&navn=tams&option=22
13 åbne ud af 22 spørgsmål, hvad med at få afsluttet nogle af dem?
Tams:
jeg vil gerne bede dig om at blande dig uden om.. Jeg har kigget lidt på de forskellige threads her inde, og kan se at ca. 25% er warez, og at de faktisk er besvaret. Desuden har du selv doom3, og hved hvordan man gør.. Du gør det kun for at spille helt, og styrke din ekstreme domimanansfølelse.
Jeg vil ikke lukke et spøgsmål spade!

Skal du have flere eksempler?
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 19:11 #32
Eagleeye>>Tak for info, så behøver jeg ikke spilde mere tid her.
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 19:13 #33
eagleeeye. Jeg må sige at jeg er ikke den forige tams, og hvodan kan du dog tro det. Fordi jeg har medhold??? Jeg vil ikke have hans rygte, og vil ikke håbe at du virkelig tror det. Ellers må jeg lave en ny konto.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 19:18 #34
Fornemmer man en ny Maxdennis/julemandenstyrer/nejnejnejnejnej/nejtileksperten bruger?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
06. juli 2003 - 19:18 #35
Hmm sikker hurtig du er om at snakke om "Rygte" og "Ny bruger" .... Hmmm
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 19:19 #36
ok.. Jeg er ikke tams, jeg kender ham ikke, men jeg har nogle holdninger som i ikke har. Det er ikke rigtigt at blive svinet til pga. andre holdninger. Prøv at sammenligne med den politiske verden, og se hvor galt det kan gå.
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. juli 2003 - 19:20 #37
elxx>>Der er mange små ting som "beviser" det.
De oplagte i spørgsmålet.

tams 06/07-2003 17:12:53  "Jeg lukker min konto og laver en ny"

elxx oprettet søndag 6. juli 2003 17:20
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=elxx&option=24

elxx første kommentar på eksperten 06/07-2003 17:26:01
Du har altså på 6 minutter fundet et spørgsmål som er oprettet 05/07 2003 gennemlæst det og fået en holdning til spørgsmålet, samt lavet en kommentar.

En anden lille ting. Din kommentar fra 06/07-2003 18:33:38 "Ja Tams. Jeg ved da godt at itsvar.dk er bedre, men eksperten.dk kan dog bruges i nødstilfælde, Hvis nu, at de kloge hoveder på IT-Svar ikke kan hjælpe."
Hvor beskriver tams itsvar.dk i dette spørgsmål??
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 19:21 #38
stefan jensen. Jeg kan fornemme at tams for et dårligt rygte her. Det er forkert at overføre det til mig.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 19:22 #39
*GH*
Jeg overvejede at afmelde den her tråd, men jeg vil nu lige se hvor morsomt det kan blive først.
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 19:23 #40
tams nævner faktisk itsvar, men hvis jeg får en til, så lukker jeg altså. Det er for meget det her. Jeg er ikke sur. Jeg er skuffet.. :(
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 19:24 #41
Ja.. Jeg tror også at jeg afmelder den.
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. juli 2003 - 19:26 #42
elxx sorry itsvar var nævnt. :)
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 19:30 #43
Om du var Tams eller ej, er jeg fuldstændig ligeglad med, du er røget på min lille .txt fil, det kræver ellers en del, så noget har du da opnået.
Held og lykke med din videre færd på eksperten.
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 19:34 #44
Tak fromsej. Jeg håber at i finder mig mere positiv i fremtiden.. :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. juli 2003 - 19:36 #45
Naturligvis gør vi det.
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 19:39 #46
Jeg tror bare ikke der er meget at gøre.. Du siger du allerede finder mig negativ, da du siger jeg er på din txt-fil. Bare der er een, bliver der pludselig mange... Jeg har stadig i overvejler at lave en ny profil.
Avatar billede elxx Nybegynder
06. juli 2003 - 19:41 #47
undskyld... jeg troede du var fromsej..
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 19:48 #48
Det er helt op til dig selv, hvis du gider læse vores FAQ, og rette dig efter den, får du ingen problemer herinde.
alle har lov til at kvaje sig, det er bare ret smart at tage imod de råd der bliver givet.
Så for min skyld kan vi godt droppe det her og nøjes med at sige:
Velkommen til Eksperten, jeg håber du får glæde af den.*S*
Desuden har jeg aldrig fået lavet den .txt fil, dovenskab vel.*G*
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juli 2003 - 20:06 #49
Bruger væk igen.
Hvor mange mon han vil lave?
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. juli 2003 - 20:09 #50
Vi får se ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
07. juli 2003 - 09:38 #51
Følgende brugere er registreret fra samme computer:
tams
elxx
eater
*fnis* :)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
07. juli 2003 - 11:30 #52
Heh :)
Avatar billede fromsej Praktikant
07. juli 2003 - 17:41 #53
*SUK*
Avatar billede fcs Novice
09. juli 2003 - 11:24 #54
Det lader til at den fortsætter i http://www.eksperten.dk/spm/374321 og på kandu.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
09. juli 2003 - 11:34 #55
Nej nej nej... Det er dog sørgeligt som han bliver ved...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
09. juli 2003 - 11:35 #56
Vil helst ikke lyde som en r**slikker, men syntes at eksperten.dk er LANG bedre end Kandu..
Avatar billede kenp Novice
09. juli 2003 - 11:43 #57
stefan_jensen *LOL* det lyder sådan alligvel *GG*
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
09. juli 2003 - 11:45 #58
Heh, du er måske r**vslikker på Kandu? Helt ærligt... Har aldrig oplevet et forum hvor jeg fik færre svar på mine spørgsmål..
Avatar billede kenp Novice
09. juli 2003 - 11:52 #59
stefan_jensen -> det var fro at drille :) jeg bruger aldrig kandu, det var kun for at lægge en kommentar derinde at jeg var der!  jeg bruger selv kun E
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
09. juli 2003 - 11:56 #60
Hehe ok :)
Avatar billede fromsej Praktikant
09. juli 2003 - 15:37 #61
Tak for link til Kandu, jeg måtte altså lige ind og kommentere.*G*
Gud ved om man kan blive deaktiveret derinde.*LOL*
Avatar billede elxx Nybegynder
10. juli 2003 - 00:15 #62
Jeg vil hermed give en undskyldning til alle som har medvirket i mine spørgsmål. Min personlighed sucker en gang imellem også kan jeg ikke styre mig.
Problemet for mig er at der bare kommer negativitet ud af munden på mig, og jeg fortryder det næsten altid. Det gør jeg i dette tilfælde.

Endnu en gang undskyld guys. :-)
Avatar billede elxx Nybegynder
10. juli 2003 - 00:21 #63
he.. skægt.. Nu har jeg det meget bedre... :-)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
10. juli 2003 - 00:23 #64
Hmm fra min side er det iorden :) Men forventer dog til gengæld, at du tar denne episode op med dig selv, og sørger for det ikke sker igen :)
Avatar billede fromsej Praktikant
10. juli 2003 - 12:12 #65
Undskyldning accepteret, så velkommen til(bage).
Husk, den der overvinder sig selv er større end den der indtager en stad.
Nu kan jeg ikke huske om du har fået dette link, men du får det lige en gang til så.
Det gør alting meget nemmere for alle, hvis man bruger det både som rettesnor og opslagsværk.*S*
http://www.ebruger.dk/faq.asp - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede mads-3 Nybegynder
18. januar 2006 - 22:03 #66
altså FRAPS kan jo bruges til at tage screenshots og gemme dem, ved at trykke på en enkelt knap..
den kan også optage film, op til 30 sekunder.. og så kan man småt oppe i hjørnet hvor mange fps den kører med..
der er vist også benchmark..
www.fraps.com