Avatar billede pixeldude Nybegynder
04. juli 2003 - 20:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dammark.net

Er der nogen der vil vurdere dette site for mig: http://www.dammark.net/
Avatar billede exp Juniormester
04. juli 2003 - 20:36 #1
Tror skisme der skal nogle point på bordet...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
04. juli 2003 - 22:58 #2
ikke ringe, ikke ringe
Avatar billede rangerbs Nybegynder
04. juli 2003 - 22:59 #3
Jeg synes siden virker meget uprofessionel, men hvis man kigger under dine referencer kan jeg se at du har lavet nogle fede, så forstår ikke helt at din side skal se sådan ud...
kan specielt ikke li' farven, men det er jo en smags sag...
Og, nu hvor du skriver "Adobe Photoshop - Expert " synes jeg da godt at du kunne lave din side noget mere grafisk anlagt :D

Det var alt fra mig...
mvh Ranger

Ps: må dog sige at brugervenligheden er helt i top ;)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
04. juli 2003 - 23:00 #4
uprofessionel <-- skal ikke forstås i den forstand, men i forhold til at du er web-designer ;D
Avatar billede ban_me Nybegynder
05. juli 2003 - 09:40 #5
Du kan ikke forvente nogle ordentlige svar hvis du samtidig ikke ligger nogler point ud.
Avatar billede justdoit Nybegynder
05. juli 2003 - 11:20 #6
Er helt enig med rangerbs

/Justdoit
Avatar billede pixeldude Nybegynder
05. juli 2003 - 13:05 #7
Vi forsætter der hvor pointene er: http://www.eksperten.dk/spm/372929