Avatar billede falkenberg1979 Nybegynder
02. juli 2003 - 21:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med formmail i Flash MX

Nu er min tålmodighed ved at slippe op!

Jeg har  lavet en formmail i Flash MX, hvor man skal udfylde 3 felter og derefter klikke på knappen "send"! (www.falkenberg-sites.dk, under "kontakt"(log in med "familie")!

Jeg modtager indholdet når jeg sender, men det ser meget forkert ud:

(un: falkenberg

FUIComponentClass: [type Function]

FScrollBarClass: [type Function]

mySound: [object Object]

pw: familie

Navn: <TEXTFORMAT LEADING="2"><P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Arial" SIZE="10" COLOR="#000000">Rasmus</FONT></P></TEXTFORMAT>

Email: <TEXTFORMAT LEADING="2"><P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Arial" SIZE="10" COLOR="#000000">falken@secret.dk</FONT></P></TEXTFORMAT>

Question: <TEXTFORMAT LEADING="2"><P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Arial" SIZE="11" COLOR="#000000">Viirk nu!</FONT></P></TEXTFORMAT>)

Jeg skal jo kun bruge det der er skrevet i "navn", "email" samt "question"!
Hvorfor kommer alt det andet med?

Nr. 2 problem er, at redirect siden (http://www.falkenberg-sites.dk/tak.html) ikke bliver fundet!

Jeg har brugt følgende scripts på knappen i min Flash film:

on (release) {
  getURL("http://www.falkenberg-sites.dk/cgi-all/formmail/FormMail.pl", "_blank", "GET");
}
on (release) {
    gotoAndPlay(2);
}

Ud over det, har jeg brugt følgende script i frame 1:

recipient = "falkenberg@falkenberg-sites.dk";
redirect = "http://www.falkenberg-sites/tak.html";
stop();

Hvad gør jeg forkert???? (100 point ude)

Mvh
Rasmus
Avatar billede oersted Novice
02. juli 2003 - 21:47 #1
bare et skud - er HTML sat til på dine felter ??
ellers må det vel ligge i cgi scriptet
Avatar billede falkenberg1979 Nybegynder
02. juli 2003 - 23:57 #2
Hvad mener du præcis med det? Hvilke felter?
Mine text felter (i Flash filmen) har fået angivet et variabel navn, hvis det er det du mener?
Avatar billede oersted Novice
03. juli 2003 - 00:13 #3
jeg er lidt for trær - de har et variabelnavn, og man ka så vælge selectable text, HTML osv - anyway det er sikkert ikke det der er galt
Avatar billede falkenberg1979 Nybegynder
20. juli 2003 - 19:13 #4
Jeg har selv løst problemet.
Manglede at taste .dk i redirect linket... :-(
Avatar billede oersted Novice
21. juli 2003 - 00:50 #5
der kan man se ... :-)