Avatar billede amplificator Nybegynder
02. juli 2003 - 18:24 Der er 9 kommentarer

Mulighed for ændring af opløsning på Exp.dk

Nu er jeg efterhånden evd at være godt træt af at Eksperten.dk kører i en opløsning som er beregnet til 800x600 - Der er mange af os som har en opløsning som er lidt størrer end det "normale" - Selv sidder jeg i 1600x1200 og så er det altså ret irriterende at Eksperten.dk ehle tiden er så småt.

Hvad med at der blev lavet så man under "Konto" kunne sætte Eksperten til at være i fuld skærm, ligesom man kan når man er inde i et spørgsmål, under "Funktioner" - Men bare permanent!

Så har jeg ikke mere at pive over nu :)
Avatar billede amplificator Nybegynder
02. juli 2003 - 18:27 #1
I strofe 1:
"hele tiden er så småt og sammenklemt" <- Skulle der stå :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. juli 2003 - 19:04 #2
Når du er inde i spørgmsål kan du jo trykke "Vis fuld skærm"
Avatar billede amplificator Nybegynder
02. juli 2003 - 19:19 #3
Ja, men det er jo ikke permanent.. Så snart du går ud på forsiden eller lukker browseren skal man trykke de igen. Det er lidt irriterende at skulle ggøre det konstant.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. juli 2003 - 20:35 #4
sjovt nok har jeg ikke det problem, men jeg bruger jo også bare Avantbrowser.

Når jeg lukker den ned lægger den sig i Taskbaren indtil næste gang jeg skal bruge den, indstillingerne forbliver de samme.
Avatar billede amplificator Nybegynder
02. juli 2003 - 21:47 #5
Hver gang man kommer ud på forsiden så er skærmen jo forholdsvis ret lille igen - Det kan Avant jo ikke rette op på at det er Ekspertens kode som mangler et lille pust.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. juli 2003 - 22:32 #6
avant retter ikke op på fejlen, men når den lægger sig i taskbaren bibeholder den jo Fuld skærm indstilling.
Netop det at den lægger sig i taskbaren gør at den lynhurtigt er oppe.

Når nu fejlen irriterer dig, hvorfor så ikke prøve Avant der benytter de samme indstillinger som IE.
Udover det har den en række faciliteter, såsom POPupkiller.
Avatar billede amplificator Nybegynder
03. juli 2003 - 00:13 #7
Kender skam udemærket Avant :)

Men det jeg ville høre var om admin evt. kunne lave en permanent løsning så man selv kunne vælge det under "Konto"
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juli 2003 - 09:39 #8
det tror jeg ikke, der er efterhånden så mange mangler på E, pointliste der ikke stemmer og en hel række andre ting der skal på plads.
Avatar billede amplificator Nybegynder
03. juli 2003 - 23:20 #9
Tja.. Lader det stå åbent alligevel :)