Avatar billede djarny Nybegynder
02. juli 2003 - 16:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Audio recorder uden begrænsning

Hej. Jeg leder efter et program der kan optage til computer via microfon, og ikke har en begrænsning på f.eks. 60 sekunder. Der skal ikke være det store i, det skal bare kunne optage.
Et eventuelt fix til optageren i windows så den ikke stopper efter 60 sec, og man skal trykke record igen, ville være lige så godt.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2003 - 16:25 #1
sound forge kan
men det koster..... men måske findes det som trial
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2003 - 16:25 #2
Avatar billede djarny Nybegynder
02. juli 2003 - 16:30 #3
Soundforge er nok lidt overdrevet... jeg skal jo bare optage til wave eller mp3. Og sådan noget burde vel kunne findes som freeware? Jeg har bare ikke haft held med det endnu... desuden virker download.com ikke for mig idag?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2003 - 16:34 #4
mener faktisk at cdex kan
www.google.com
Avatar billede djarny Nybegynder
16. august 2003 - 19:55 #5
Fandt selv noget... efter lang tid.. men kan ikke lige huske hvad det hedder ;)
Avatar billede djarny Nybegynder
16. august 2003 - 19:55 #6
pis.. svar
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. august 2003 - 04:12 #7
jeg skal ha et var ellers pisser jeg ned af mig selv.....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. august 2003 - 04:13 #8
var=svar