Avatar billede dxm Nybegynder
02. juli 2003 - 13:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHPBB Board

Jeg søger en der kan hjælpe mig, eventuelt sætte  et board op til mig, har server har selve boardet, kan bare ikke finde ud af at sætte det op.

kontakt mig på Tarekurban@hotmail.com
Avatar billede per-olof Nybegynder
02. juli 2003 - 22:51 #1
Er det phpbb fra http://www.phpbb.com/ du mener?
Avatar billede odni Nybegynder
02. juli 2003 - 22:55 #2
er forholdsvis nemt - læg dine filer på din webserver i en mappe el. lign. og gå til den i explorer - den burde starte en automatisk installationsprocess, som er let at klare

hvis der er noget mere du er i tvivl om, kan du selvfølgelig spørge her, men tjek dog også: http://www.phpbb.com/guide/phpbb_users_quide.zip
Avatar billede odni Nybegynder
02. juli 2003 - 22:57 #3
mener selvfølgelig: http://www.phpbb.com/guide/phpBB_Users_Guide.html

min fejl ::) btw. manualen kan også fås på word format hvis det er lettere for dig! ;)
Avatar billede dxm Nybegynder
02. juli 2003 - 23:16 #4
jo takker, har godt nok fundet ud af det inden din hjælp kom, men skidt pyt, her er dine point.
Avatar billede odni Nybegynder
02. juli 2003 - 23:17 #5
ok, takker, hva' virker det godt ?
Avatar billede dxm Nybegynder
03. juli 2003 - 18:37 #6
Ja det virker nogenlunde, der er lige et problem, når jeg trykker på login så skriver man sit username og password, når man så trykker login, så siger den siden kan ikke vises, men skriver man så adressen til boardet igen( altså startsiden på boardet) så står der man er logget ind... :S  Det kan da gå, men det er lidt irriterende, at man skal skrive startsiden igen så...
Avatar billede odni Nybegynder
03. juli 2003 - 18:38 #7
strange - kender overhovedet ik til problemet, opret evt. nyt spørgsmål hvis det blir for irriterende ;)
Avatar billede dxm Nybegynder
04. juli 2003 - 00:42 #8
ja kunne jeg