Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 15:27 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Transport tycoon deluxe

nogen der kender et sted hvor Transport tycoon deluxe kan downloades (altså hvis det er lovligt)... Har selv fundet det nogle steder, men kan ikke finde det til at funke med Windows XP... Hjælp...
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 15:46 #1
Hvor kan man hente det da?
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 15:47 #2
prøv en simpel google søgning... Der kommer det i store mængder...Men er det mon lovligt ???
Avatar billede tuctoh Nybegynder
01. juli 2003 - 15:47 #3
www.gamlespil.dk
muligvis?
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 15:48 #4
nope tuctoch...problemet er heller ikke så meget at finde det..men at få det til at køre på en XP maskine !
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 15:49 #5
Har du prøvet kompitabilitet mode?
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 15:49 #6
jeps !
Avatar billede divine Nybegynder
01. juli 2003 - 16:01 #7
Du kan hente et patch der hedder noget med ttdpatch. Men derimod er det ikke lovligt at hente det ned fra nettet.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
01. juli 2003 - 16:03 #8
saxi-> Jeg har anmeldt dig for misbrug, på grund af at du tager dine points selv, og bruger dem på andet spørgsmål... bare lige så du vidste det
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 16:04 #9
lol...du keder dig !!... du trænger da vist til at få dig et liv ??? evt ?? tude tude" man må ikke snyde".. buuhuuu
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
01. juli 2003 - 16:05 #10
ok du anmelder jeg dig også for at have sagt....
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 16:06 #11
lol..jeg opretter sq da bare en ny..so what !
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2003 - 17:04 #12
saxi -> Husk lige på hvad du har skrevet under på i din internetaftale.
Eksempel på TDC´s aftalevilkår stk 14.B Kundens misligholdelse (TDC´s Lukkeret) "Kunden overtræder gentagne gange de til enhver tid gældende uskrevne regler for god skik på internettet"
Nu ved jeg ikke hvilket abonnement du har, eller aftalevilkårene, men hvis coadmins føler det nødvendigt, kontakter de din udbyder. Dvs at ved ikke at "opføre" dig ordentligt på nettet, kan du miste dit internet. Husk det.
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 17:06 #14
Tvivler nu på de lukker mit internet, fordi jeg har taget mine egne point på et internet forum...
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2003 - 17:11 #15
Nej, men du modgår reglerne (som her er skrevne), sviner folk til og spørger efter hjælp til dine ulovligt downloadede programmer.
Kig lige din aftale igennem. Specielt omkring området med download af copyright beskyttet materiale.
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 17:12 #16
ehmmm.. hvis nu du læser mit spørgsmål ordentligt igennem, er en del af det faktsik også om det er lovligt, da jeg selvfølgelig ikke vil downloade det, hvis det er ulovligt !!...såe
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2003 - 17:13 #17
"Har selv fundet det nogle steder, men kan ikke finde det til at funke med Windows XP... Hjælp... "
Det må da betyde at du har downloadet det.
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 17:19 #18
jo...men det er også slettet det igen... Det var før jeg overvejede om det var ulovligt, da det var så forholdsvis let at finde !...
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 17:20 #19
Og jeg er faktsik stadig i tvivl...Feks skriver  Divine "Du kan hente et patch der hedder noget med ttdpatch. Men derimod er det ikke lovligt at hente det ned fra nettet." såe...kan du svarer mig på om det er ulovligt... Stadig ikke nogen der har svaret på !
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2003 - 17:23 #20
Kan sige så meget som, at Transport Tycoon Deluxe er beskyttet af copyright loven, og download af spillet vil være brud på denne. Hvilket divine nok hentyder til.
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 17:27 #21
hmm...Sikker på det stadig er beskyttet...men ok.. Har det ikke installeret eller downloadet... Men... Evt nogen der ved hvor man kan købe det så ??? for kunne virkelig godt tænke mig at spille det igen..mange år siden sidst !
Avatar billede chalde Seniormester
01. juli 2003 - 17:31 #22
Så det i EB-games for en måneds tid siden.
http://www.ebgames.dk/butikker/ ring og spørg dem om de stadig har det.
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 17:32 #23
ok...tak !
Avatar billede divine Nybegynder
01. juli 2003 - 17:32 #24
Hvad kan der misforstås ved: Men derimod er det IKKE LOVLIGT at hente det ned fra nettet. Der står direkte at det ikke er lovligt at hente ned fra nettet, og så vidt jeg husker er 'ikke lovligt' er det samme som 'ulovligt'.
Avatar billede saxi Nybegynder
01. juli 2003 - 17:33 #25
ohh...Det må du sq undskylde Divine..læste det som ulovligt...min fejl...
Avatar billede divine Nybegynder
01. juli 2003 - 17:50 #26