Avatar billede virtus Nybegynder
01. juli 2003 - 13:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SP4 Opdatering

Jeg har 1 2000 Server med IIS som kun fungere som webserver, samt 1 2000 SMB Server med Exchange og 6 Windows 2000 DK klienter, jeg har siddet og læst lidt på Microsoft´s hjemmeside og har ikke kunne finde mit svar der..

Skal jeg vente med at opdatere serverne indtil mine arbejdsstationer har fået SP4 DK, eller kan jeg godt starte med at opdatere serverne med SP4 (UK) og så tage klienterne når Microsoft udgiver den Danske udgave.. ?

Virtus
Avatar billede amplificator Nybegynder
01. juli 2003 - 13:55 #1
Du kan ikke opdatere SP4 UK på en dansk 2000.

Pakken skal være af samme sprog, så du må vente.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juli 2003 - 13:55 #2
Der er ingen problemer i at lægge ud med serverne.

Men med mindre du har specifikke problemer, som du ved er løst i SP4, vil jeg anbefale dig at klappe hesten. Giv den et par måneder. Lad de andre brugere om at finde SP'ens børnesygdomme :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juli 2003 - 13:56 #3
amplificator, sikker på du har læst spørgsmålet? ;)
Avatar billede virtus Nybegynder
01. juli 2003 - 14:28 #4
Amplificator > Giv dig selv lidt mere tid til at forstå spørgsmål, så spilder du ikke andres tid.. (Jeg havde endda skrevet (UK) og (DK) tsk. tsk.)

Nanoq > Egentlig også det jeg mest har lyst til, men kunne selvfølgelig eksperimentere lidt på webserveren, der står isoleret fra resten af netværket..
Man er jo lidt nysgerring når der kommer sådan en ny SP :)

Tror jeg hopper ud i det...
Rigtige mænd har jo backup... hehe

Virtus.
Avatar billede lgj Nybegynder
02. juli 2003 - 11:12 #5
forkert Virtus
Rigtige mænd græder. :)