Avatar billede djreder Nybegynder
01. juli 2003 - 03:43 Der er 5 kommentarer

HiFI til Bilen.

Hejka!! Jeg har en opgave til dem der er gode med bilradio lyd osv..
Altså jeg har en bil med Pioneer radio i.. Som kører standart 4x45Watt Højtaller - der er kun 2 gamle lorte højtaller i. Men jeg gad godt købe nogle dele i (Subwoofer + bilforstærkere og måske 2 nye bilhøjttalere til..) alt skulle gerne være Pioneer - så det passer meget fint sammen..
Men nu er jeg ikke så god til alt det der.. er der ikke nogen der kan finde på nettet et sæt som er ret billigt og passer sammen?? Har prøvet at kigge på siden: http://www.hifi-import.dk under Autostereo. Men jeg er ikke så god til alt det der og kender ikke meget til det.. er der nogen der kan give nogle tips eller sammle nogle produkter sammen??
Avatar billede prebstar Nybegynder
01. juli 2003 - 12:03 #1
Hej!

Efter at ha' været med til en del bilstereokonkurrencer, og brugt en del tid på bilen, må jeg jo klart råde dig til IKKE at sætte baghøjtalere i din bil, men derimod skifte dine kedelige dørhøjtalere ud.. man sidder jo heller ikke med ryggen til scenen hvis man er til koncert.

Der er to muligheder: enten kan du jo bruge evigheder på at bygge dine dørsider op igen med nye enheder, tæppefilt osv. sv. - eller, den nemmere måde (og ganske udemærket iøvrigt) købe nogle højtalere der passer i døren. Disse enheder laves både af Magnat, Hertz, Sony, JBL osv. osv.

Tjek evt. www.autohifi.dk de har mange billige gode ting!

Skriv endelig igen hvis du har flere spørgsmål.

Venligst, Preben!
www.prebstar.dk
Avatar billede djreder Nybegynder
01. juli 2003 - 14:22 #2
Jo jo tak for de tips!! Det vil jeg så gøre det der med højtaler i døren i stedet for bageved! bagved kan jeg da nøjedes med have kun en sub.

Men jeg mente nu heller det der med hvilke produkter: subwoofer (måske med kassen) + bilforstærkere jeg skal købe til bilen??
Avatar billede prebstar Nybegynder
01. juli 2003 - 14:24 #3
Hvormeget vil du ofre på det?
Avatar billede prebstar Nybegynder
01. juli 2003 - 14:35 #4
Og hvor bor du, cirka?
Avatar billede djreder Nybegynder
06. juli 2003 - 16:12 #5
Jeg bor I Tønder (6KM) fra tyskland.
Cirak 5000 kroner - mere eller mindre men det skal da også være noget godt.